×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شهردار رشت در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس گیلان: رسانه ها در اطلاع رسانی سرمایه گذاری ها یاور شهرداری باشند

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج‌محمدی در جریان این بازدید عصر روز پنجشنبه با قدردانی از تلاش های رسانه های گروهی گفت: باید مساوات خبری وجود داشته باشد و همه رسانه‌ها به طور برابر در شهرداری رشت به فعالیت بپردازند.

شهردار رشت تصریح کرد: آنهایی که پیرو‌ خط رهبری بوده و حقگو و راستین باشند برای فعالیت در شهرداری در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه پرتال شهرداری رشت باید برای همگان قابل استناد باشد گفت: هر موضوع خبری مربوط به شهرداری، برای انتشار باید با مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری هماهنگ شود.

شهردار شهر رشت خبرنگاران را بازوان شهرداری توصیف کرد و گفت: ارتباط با چنین افرادی از خواسته های واقعی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری است.

حاج محمدی همچنین با تاکید بر اینکه فعالیت های روابط عمومی شهرداری رشت باید جهادی باشد، گفت: ارتباط دوسویه شهرداری با مردم را در حل بسیاری از مشکلات، مهم می دانم و به همین دلیل برگزاری میز خدمت در راستای تحقق این هدف است.

وی گفت: سرمایه گذاران فراوانی با میزان سرمایه گذاری مشخص، حتی بیش از بودجه شهرداری اقدام به سرمایه گذاری کرده اند که چنین اقدامات شایسته ای باید به وسیله رسانه های فعال اطلاع رسانی شوند.

شهردار رشت ادامه داد: در آینده ای نزدیک از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی میزان سرمایه گذاری ها و دیگر اقدامات شهرداری به اطلاع شهروندان خواهد رسید و رسانه ها نیز می توانند در این‌ کار به شهرداری کمک‌ کنند.

وی درباره پرداخت بدهی های میلیاردی شهرداری نیز گفت: شهرداری پیش از این به دستگاه هایی همچون تامین اجتماعی، دارایی، آب، برق و گاز بدهی داشت اما پس از به کار گیری معاون‌ جدید مالی بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان طلب شهرداری از دستگاه های مختلف احصا شد و در راستای پرداخت بدهی هزینه گردید.

شهردار رشت در ارتباط با پرداخت دیگر دیون شهرداری و حساب های مسدود شده نیز گفت: با رایزنی های فراوان، هم اکنون مشکلات برطرف گردیده و حساب ها نیز بازگشایی شده اند.

حاج محمدی با بیان اینکه تمام انتصابات بر اساس سالم سازی و جبران کاستی های قبل صورت گرفته است گفت: شهرداری رشت برای مدتی طولانی، دارای معاون‌ مالی نبود که در حال حاضر نیروی زبده و متخصص بر‌ این پست گمارده شده است.

به گفته وی تفاهم نامه های رضایت بخش با اداره هایی همچون دارایی و دستگاه های نظارتی، استانداری، تامین اجتماعی، آب و برق امضا شده است.

شهردار رشت همچنین گفت: معاونت برنامه ریزی نیز از پست های خالی شهرداری بود و در این زمینه نیز بر اساس عقل، منطق و تجربه عمل شد و این انتصاب به هیچ وجه با حرف و سفارش برخی، صورت نگرفته است.

حاج محمدی در باره انتصاب مدیریت ارتباطات و امور بین الملل نیز تاکید کرد: این انتصاب بر اساس مشورت ها و مستندات و همچنین بر اساس حق طبیعی هر مدیر با در نظر گرفتن شایستگی صورت گرفته است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false