×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شهردار رشت در بازدید از ایسنا خبر داد: اقدام ضرب الاجل شهرداری جهت آغاز نهصت آسفالت

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی شامگاه پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنای گیلان که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، ضمن تبریک به خبررسانان پرتلاش جامعه در پاسخ به پرسش های خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بودجه شهرداری ۶۰۰میلیارد تومان تصویب شده که بدهی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومانی فشارهای روانی بر مدیریت شهری وارد کرده است.

شهردار رشت با اشاره به آسفالت ریزی بیش از ۲۲ هزار تن در محلات مختلف شهر، آغاز نهضت آسفالت را از اقدامات ضرب الاجل شهرداری توصیف کرد و گفت: این بی سابقه ترین عملیات آسفالت سازی در شهر است که اعتماد و اطمینان ویژه ای را بین شهروندان نسبت به شهرداری به وجود خواهد آورد.

حاج محمدی در بخشی دیگر از سخنانش ادامه داد: بیش از ۱۰۰ پست خارج از چارت سازمانی و همچنین بیش از ۵۰ مورد از مشاوران شهردار که مشمول دریافت حقوق و دستمزد می شدند، حذف شده اند که این هم یک کار بی سابقه بود.

به گفته وی از زمان‌ تحویل کرسی شهرداری افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان مطالبات حقیقی و حقوقی شهرداری احصا شده است.

این مدیر شهری همچنین گفت: در شهرداری به شفاف سازی پرداخته شده است زیرا بسیاری از انواع قرارداد ها منجر به محکومیت شهرداری می شد.

شهردار رشت اضافه کرد: زمانی که شهرداری را به دست گرفتم کشتی شهرداری در حال به گل نشستن بود اما با استفاده از نیروهای انسانی فعلی، برنامه ریزی های صحیح و مدیریت جدید، برای نجات این کشتی به پا خواسته ایم.

وی با اشاره به دو مورد سرمایه گذاری انجام شده در این‌ مدت گفت: سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی در پروژه پارک آبی بزرگترین‌ سرمایه گذاری بخش خصوصی است که اگر به صورت مطلوب پیش برود، فاز نخست آن فروردین ماه پیش رو اجرایی می شود.

شهردار رشت افزود: انتظار داریم رسانه ها با پررنگ‌ جلوه دادن اقدامات و برنامه های شهرداری، شهروندان را نسبت فعالیت های شهرداری دلگرم‌ کنند.

حاج محمدی با بیان اینکه شهر زیبا موجب زیباتر شدن زندگی شهروندان نیز می شود، تاکید کرد: در این راستا اگر رسانه ها با شهرداری همسو شوند بدون شک نتیجه مطلوب به دست می آید.

وی همچنین گفت: با کمک جهاد دانشگاهی و استارتاپ های فضای الکترونیک می شود به سمت شهر هوشمند گام برداشت.

این مقام مدیریت شهری خاطر نشان کرد: با مدیریتی که امروز شهرداری دارد اگر همه اقشار به ویژه فعالان جهاد دانشگاهی به شهرداری کمک کنند بی شک به شهر ایده آل دست خواهیم یافت.

گفتنی است در این دیدار میرسلیم هاشمی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان نیز به توضیح فعالیت های این تشکل دانشگاهی در زمینه های مرتبط با مدیریت شهری پرداخت.

 
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false