×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به مناسبت روز دختر انجام شد:

حضور رئیس شورا و شهردار رشت در خانه دختران شایگان

به مناسبت فرا رسیدن روز دختر ، رئیس شورا و شهردار رشت به همراه مدیر کل بهزیستی گیلان در جمع دختران خانه شایگان (ایتام) رشت حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن  روز دختر با حضور در جمع دختران موسسه ایتام شایگا( ایتام) اظهار کرد: روز دختر را به تمامی دختران عزیزم که در این جمع حضور دارند تبریک عرض می کنم و لازم می دانم از تمامی انسان های خیر و نوع دوست که با فراهم کردن چنین مکان هایی فرزندان این سرزمین را مهربانانه در آغوش گرفتند قدردانی کنم و یاد و خاطره نیکوکاران بزرگ از جمله  آرسن میناسیان ، مژدهی ، شایگان و … را نیز که در این راه خدمات ماندگاری ارائه کردند را گرامی می داریم .

وی با تبریک آغاز دهه کرامت افزود: این دهه پر خیر و برکت با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز و با سالروز ولادت امام  رضا (ع) به اتمام می رسد و امیدوارم به یمن این ایام پر فیض تمامی دختران ایران اسلامی در پناه حضرت حق در تمامی امور سربلند و سعادتمند باشند.
رئیس  شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه یقینا فرزندان عزیزمان در خانه دختران شایگان به سهم خود در ساختن ایرانی آبادتر و سربلندتر نقش آفرینی می کنند بیان کرد: از زحمات تمامی پرسنل پر تلاش این مجموعه نیز قدردانی می کنم.

شهردار رشت نیز در این دیدار با تبریک روز دختر به تمامی دختران حاضر در خانه شایگان اظهار کرد: برای تمامی دختران عزیزم آرزوی بهترین ها را دارم و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر را به یکایک آنان تبریک عرض می کنم .

رحیم شوقی با بیان اینکه همه دختران حاضر در شایگان فرزندان عزیز ایران  اسلامی هستند افزود: همه ما در کنار هم   با تلاش و همدلی برای داشتن ایرانی سربلند تلاش می کنیم.

قدردانی مدیر کل بهزیستی گیلان از رئیس شورای اسلامی و شهردار رشت

آریا طوفانی مدیر کل بهزیستی گیلان نیز با تبریک روز دختر به تمامی دختران حاضر در شایگان اظهار کرد: از دکتر کارگرنیا ریاست شورای اسلامی و دکتر شوقی شهردار رشت که با تمامی مشغله هایی که دارند ، به مناسبت تبریک روز دختر در جمع دختران عزیزمان در شایگان حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم خدماتی در خور به این فرزندان عزیز ارائه کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false