×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

چیدمان جدید دوربین‌های آیفون ۱۶ لو رفت!

تصویری از ماژول دوربین آیفون ۱۶ فاش شده است که چینش آن را نشان می‌دهد. احتمال دارد اپل در گوشی‌های جدید خود، پس از سه نسل که لنزها را به‌صورت مورب قرار می‌داد، به سراغ چینش عمودی لنزها بازگردد.

ماژول دوربین جدید، احتمالاً شبیه به دوربین آیفون ۱۱ یا ۱۲ خواهد بود. با عمودی‌کردن لنزها در آیفون ۱۶، امکان ضبط ویدیوهای فضایی (Spatial) نیز ممکن خواهد شد. از این ویدیوها می‌توان در هدست ویژن پرو استفاده کرد.

براساس گزارش دیجیاتو، احتمال دارد اپل ماژول دوربین مدل‌های پایه آیفون ۱۶ را به‌صورت عمودی طراحی کند. درتصویر فاش‌شده شاسی دوربین آیفون ۱۶ را می‌بینیم که لنزهایی نسبتاً قطور با کمی فاصله موازی یکدیگر قرار گرفته‌اند. پیش‌ازاین نیز تصاویر دیگری منتشر شده بود که آیفون ۱۶ را با دوربین‌های عمودی نشان می‌داد.

درحال‌حاضر، در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس لنزهای دوربین اصلی و اولتراواید به صورت مورب قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود با تغییر چیدمان به ترازی عمودی، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس قادر به ضبط ویدیوی فضایی (Spatial) همانند مدل‌های پرو آیفون ۱۵ باشند.

چیدمان جدید دوربین‌های آیفون ۱۶ لو رفت!

با توجه به عرضه ویژن پرو، اپل سعی دارد کاربران را به ضبط ویدیوهای فضایی ترغیب کند، به‌همین دلیل منطقی خواهد بود که این شرکت بخواهد در مدل‌های آتی آیفون چیدمان را به‌نحوی تغییر دهد تا بتوان چنین ویدیوهایی ضبط کرد. اکنون تنها با مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌توان چنین فرمتی را ضبط کرد.

در کنار چیدمان عمودی دوربین، انتظار می‌رود که آیفون ۱۶ دکمه اکشن را دریافت کند و یک دکمه اضافی به نام Capture با فناوری جدید خازنی در سمت راست گوشی قرار بگیرد. از این دکمه جدید برای تصویربرداری استفاده خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false