×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

این کیس کامپیوتر، با خون انسان خنک می‌شود!

بلیزارد از یک کیس کامپیوتر گیمینگ سفارشی برای بازی Diablo IV رونمایی کرد؛ ویژگی اصلی این کیس نه مشخصات، بلکه استفاده از خون انسان داخل آن است!

بلیزارد، توسعه‌دهنده Diablo IV اخیراً کمپینی تبلیغاتی را برای آن آغاز کرده است که علاوه بر تبلیغ فصل جدید این بازی آنلاین تحت عنوان Season of Blood، هدف از تشویق مردم ایالات متحده به اهدای خون دارد. طی این کمپین، یک کیس کامپیوتر گیمینگ سفارشی که خون واقعی انسان را در خود جا داده است، به‌صورت رایگان از طریق قرعه‌کشی به یکی از شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

کیس کامپیوتر گیمینگ اختصاصی Diablo IV حاوی خون انسان!
این کیس کامپیوتر، با خون انسان خنک می‌شود!

افراد مایل به شرکت در قرعه‌کشی کیس خونین دیابلو ۴ باید از ۲۰ اکتبر تا ۲۰ نوامبر (۲۸ مهر تا ۲۹ آبان) به یکی از مراکز اهدای خون در ایالات متحده آمریکا مراجعه کنند. در صورتی که مجموع خون اهدایی به حد نصاب ۶۳۰ لیتر برسد، قرعه‌کشی مذکور کلید می‌خورد تا برنده خوش‌شانس این کیس عجیب و غریب مشخص شود.

بنا به گفته بلیزارد، کیس گیمینگی که در این کمپین پیش رو قرار داده شده، دارای سیستم خنک‌کاری مایع به‌همراه خون واقعی انسان است. البته نباید انتظار داشته باشید که در لوپ سیستم خنک‌کننده این کیس خون جریان داشته باشد. شاید از خونی که محتویات آبی آن حذف شده به‌عنوان رنگدانه‌ای برای تزئین کیس استفاده شده باشد.

بلیزارد مشخصات کامپیوتر گیمینگ Diablo IV را هم به اشتراک گذاشته است که هر گیمری را به معنای واقعی کلمه به وجد می‌آورد. این پی‌سی توان پردازشی خود را از پردازنده پرچمدار نسل سیزدهمی Core i9 13900K اینتل تامین می‌کند. کارت گرافیک آن هم GeForce RTX 4090 انویدیا است که یکی از قدرتمندترین کارت‌های بازار در مقطع کنونی بر شمرده می‌شود. رم ۶۴ گیگابایتی از نوع DDR5 و حافظه ۳ ترابایتی NVMe M.2 SSD هم بقیه مشخصات آن هستند. همچنین در طراحی این کیس از پالت رنگی منحصر به بازی دیابلو و طرح‌های مخصوص فصل Season of Blood استفاده شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false