×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شهردار رشت در دفتر خبرگزاری بسیج: جذب سرمایه گذار مهمترین راه برون رفت شهرداری از مشکلات است

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج ضمن تبریک روز خبرنگار نقش این خبرگزاری را در ترویج فرهنگ انقلاب بسیار پررنگ توصیف کرد و افزود: مردم نیز از اخبار خبرگزاری بسیج احساس اطمینان، غرور و آرامش بیشتر می کنند.

شهردار گفت: همه می دانند که خبرگزاری بسیج پیرو منویات رهبری است که البته این راه همواره باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه رشت شرایط ویژه ای بین دیگر شهرهای کشور دارد خاطر نشان کرد: این شهر از نظر فرهنگی رتبه بالایی بین شهرهای کشور دارد اما متاسفانه شهرداری رشت با بدهی ۷۵۰ میلیارد تومانی مواجه است که باید با برنامه ریزی درست، درصدد رفع این مشکل برآییم.

شهردار رشت با اشاره به برخی برنامه ریزی های انجام شده گفت: شهرداری به سوی دریافت مطالبات خود درجهت پرداخت بدهی های انباشته شده گام برخواهد داشت.

دکتر حاج محمدی جذب سرمایه گذار را مهمترین راه برون رفت شهرداری رشت از مشکلات عنوان نمود و تصریح کرد: این اقدام باید با حمایت از طرح های سرمایه گذاری صورت بگیرد.‌

وی با بیان اینکه رشت دارای پتانسیل های فراوانی برای سرمایه گذاری است، از امضای دو قرارداد سرمایه گذاری با آورده های مالی با ارزش برای این کلانشهر نیز خبر داد.

شهردار رشت همچنین ادامه داد: پروژه بزرگ پارک آبی رشت با امکانات جانبی در آینده ای نزدیک اجرا خواهد شد و هم‌اکنون مراحل اولیه کار را پشت سر گذاشته است.

به گفته حاج محمدی، شهر بازی رشت نیز با دست کم ۱۱ دستگاه بازی، ایجاد مراکز خرید و پارکینگ های طبقاتی از جمله موارد قابل توجه در این پروژه است.

وی همچنین‌ پیاده راه فرهنگی را از مکان های پرجاذبه شهر معرفی کرد و گفت: در برنامه است که راه های دسترسی مختل شده با اجرای پیاده راه بررسی شده و مشکلات مربوط آن برطرف شود.

این مدیر شهری همچنین درباره عمارت تاریخی شهرداری رشت نیز گفت: در صورت تصویب و دریافت بودجه های لازم، این عمارت در آینده به عنوان موزه بلدیه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهردار رشت ادامه داد: اطمینان دارم که با برنامه ریزی های پیش بینی شده احساس خوبی برای شهروندان به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به موارد مطلوب موجود شهر رشت نیز گفت: حتی اگر روزی شهردار رشت نباشم اما بدون شک در این شهر زندگی خواهم کرد.‌

 
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false