×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در راستای رفع موانع اجرای پروژه های طرح میثاق صورت گرفت؛
بازدید دادستان مرکز گیلان با همراهی شهردار از ۳ پروژه عمرانی شهر رشت
 به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با همراهی رحیم شوقی شهردار همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در راستای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه های طرح میثاق از روند تعریض پل پستک، محور شهید سلیمانی (ژ۵) و تقاطع غیر همسطح سردار شهید حق بین (حمیدیان) به صورت میدانی بازدید کردند.
پروژه تعریض پل پستک با هدف ایجاد بار ترافیکی روان تر با تعریض پل قدیمی از ۸ متر به ۲۴ متر، بدون تخریب پل قدیمی در حال اجراست و تاکنون حفاری بتن ریزی ۱۶ شمع و همچنین ساخت و نصب ۱۸ تیر به اتمام رسیده ضمن اینکه بتن ریزی عرشه و دال های دسترسی طرف شرقی پل، نصب تمام پریدال های طرف غربی پل و رفع معارض مربوط به تاسیسات اداره های برق، آب و فاضلاب انجام شده و دارای بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید حق بین (حمیدیان) در مهر ماه سال جاری با هدف کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت عبور و مرور در مسیر تقاطع حمیدیان آغاز شده و تاکنون از ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
محور شهید سلیمانی (ژ۵) با بیش از ۴ کیلومتر طول از پروژه های عمرانی طرح میثاق شهرداری است و با هدف دسترسی شهروندان به شبکه مناسب در تقاطع های با حجم ترافیک بسیار در سه قطعه مجزا توسط پیمانکاران مربوطه عملیاتی شده تا در بازه زمانی مشخص به بهره برداری برسد.
قطعه نخست خیابان شهید سلیمانی به طول یک هزار و ۴۰۰ متر توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و خاکبرداری و تسطیح مسیر و همچنین ریختن مصالح برای استحکام بستر و کوبیدن آن در ۴۰۰ متر انتهای مسیر و همچنین لوله گذاری به طول ۱۰۰ متر در حال انجام است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
قطعه دوم خیابان شهید سلیمانی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و خاکبرداری و تسطیح مسیر و همچنین عملیات اجرایی متناسب با روند پروژه در حال انجام است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
قطعه سوم خیابان شهید سلیمانی به طول یک هزار و ۶۰۰ متر توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و خاکبرداری و تسطیح و همچنین عملیات خاکی شامل خاکریزی و اجرای لایه های روسازی، لوله گذاری جهت هدایت آب های سطح، جدول گذاری و پیاده روسازی، اجرای سیستم روشنایی، تهیه رمپ و نصب علائم ترافیکی و نصب نرده در حاشیه کانال در حال انجام است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false