×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – بهزاد نیک فهم با بیان این موضوع که به عنوان فرزند این شهر با انگیزه ایجاد تغییر پای در این عرصه نهادم اظهار داشت: امروز همگان به معضلات و مشکلات شهر واقف هستند و تنها راه حل این مسایل را همدلی و هم صدایی مسئولین و مدیران شهری میدانم.

وی ارتقا سطح کیفیت شهروندان با بکارگیری و ایجاد منابع و ظرفیت ها را برنامه محوری خود میدانم و با ارائه یک استراتژی روشن به این سو گام برخواهم داشت.

نیک فهم با ذکر این مطلب که آثار اقدامات مدیریت شهر اغلب مانا و ماندگار خواهد بود با تاکید بر لزوم برنامه محوری و اتخاذ سیاستهای بلند مدت اظهار داشت: حفظ منابع مالی محدود موجود و پرهیز از هزینه کردهای بدون برنامه را جزو برنامه های خود دانست.

وی ابراز داشت باید با مقابله با پدیده تفکیک شهر به طبقات اقتصادی مختلف و بسط عدالت اجتماعی مانع از تقسیم طبقاتی شهر شویم.

مهندس نیک فهم توجه ویژه به پدافند غیرعامل و ایمن سازی شهر علی الخصوص بازار و سکونتگاههای غیررسمی را جزو برنامه های خود ذکر نمود.

نیک فهم ایجاد شهری پیاده محور با انگیزه تبادل فرهنگی با توجه به پیشینه تاریخی رشت را اقدامی جهت حفظ تاریخ ظهر دانست.

وی برندسازی محله محور، توسعه گردشگری مذهبی، برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی و ایجاد منفعت مالی برای شهر و شهروندان از این طریق، توجه ویژه به مسائل محیط زیستی و ساماندهی پسماند را جزو برنامه های خود ذکر کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false