×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

امروز و پس از تاخیر در نمایش دوم استماع برنامه های کاندیدای پست شهرداری رشت با اینکه امکان رای گیری و تعیین شهردار رشت وجود داشت و یا حداقل فردا یا شنبه قابل برگزاری بود ، اعضای مخالف شهردار احتمالی منتخب رقبا در اقدامی قابل پیش بینی با ترک صحن بدون ارائه توضیح قابل قبول یکبار دیگر نشان دادند نه سرنوشت شهر رشت ، نه پرسنل شهرداری و نه مردم شهر کوچکترین اهمیتی برایشان نداشته و تنها به فکر منافع خود هستند.
منافعی که با حضور کاندیدای احتمالا پیروز نه تنها به خط افتاده بلکه ویران خواهند شد.
به گزارش برخی شاهدین عدم تهیه ناهار برای اعضاء ترک کننده صحن شورا و رنگ پریدگی که در چهره آنها مشهود بود یکی از دلایل اصلی این اعتراض و ترک صحن توسط بازندگان بوده است!!
امید است در جلسه بعدی گردانندگان این نمایش حداقل اقدام به تهیه فلافل نموده تا شاید رشت مظلوم شهردار خود را در جلسه آتی بیابد!!
رشتوند فلافل فلفلی و سوزاننده نوید اهوازی را برای تهیه ناهار یا شام جلسه بعدی با مقدار زیادی آب خنک به برخی اعضا توصیه می کند!!
روایتی دیگر نیز از مرد رشتی ، اخلاق مدار ، دلسوز رشت و مردمش ، متفکر وحده و عاشق بی آر تی و در نهایت طرفدار اتاق شیشه ای و شفافیت در شورا و شهرداری است که نشان میدهد دلیل ترک جلسه امروز عدم موفقیت ایشان در اخذ امتیاز ۱۰۰۰ و قلب سالم بوده ، جایی که نصیب ایشان از کارگردانی ساعات اولیه صحن یک قلب شکسته و ۷۴۴ امتیاز بیشتر نبوده و دیگر همراهان ایشان برای همدردی و دلداری دادن به ایشان جلسه را ترک نمودند.
شاهد هم همین تصویر پایین این مطلب

 

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false