×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری رشت ، صبح سه شنبه مدیر عامل بانک شهر در کشور ، طی نشستی کوتاه و ابلاغ حکمی ، شهردار کلانشهر رشت را به عنوان‌ رییس هیئت عامل این بانک در گیلان منصوب کرد.

دکتر حسین محمد پور زرندی ، تجربیات فراوان شهردار رشت و پتانسیل های موجود در این شهر را از دلایل انتخاب وی برشمرد و اظهار کرد : تحقق اهداف بانک از شهردار در پست جدید انتظار می رود .

وی شناسایی پتانسیل اقتصادی منطقه و برنامه ریزی در جهت جذب منابع با هماهنگی مسئولان ، ارائه طرح ها و پیشنهادات جهت دستیابی به مزیت های رقابتی متناسب با شرایط استان ، ارائه رهنمودهای مدیریتی و سازنده به منظور تقویت و اثر بخشی شعب بانک در استان را از جمله اهداف خواسته شده از مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت اعلام کرد و خاطر نشان کرد : رعایت کامل قانون عملیات بانکداری بدون ربا و آیین نامه ها و دستورالعمل های بانک مرکزی جی . ای . او بانک شهر ، ارتقای موقعیت شعب این بانک در سایه اعمال ابتکار ، خلاقیت و نو آوری و انجام اقدامات لازم به منظور ایجاد درآمد و خدمت رسانی بهتر شعب بانک شهر با رعایت کامل مقررات و حفظ منافع سازمانی از دیگر موارد همکاری شهردار رشت با بانک شهر است .

مدیر عامل بانک شهر کشور همچنین تصریح کرد : پیگیری انتقال حساب های شهرداری ها و سازمان های تابعه و سایر مشاغل به بانک شهر از دیگر اهداف ابلاغ حکم به شهردار رشت است .

حسین محمد پور زرندی همچنین گفت : بانک شهر ۵ تا ۶ درصد پایین تر از قیمت کارپردازی و به نرخ روز بورس ، برای تولید آسفالت به شهرداری رشت قیر ارائه می کند .

به گفته این مسئول ، هزینه انبارداری و هزینه های جانبی ، آزاد کردن حواله به میزان مصرف ، خرید به قیمت بورس و پرداخت مبلغ قیر خریداری شده در بازه تنفس ۶ ماهه از مزایای خرید این‌محصول از بانک شهر است .

پورزرندی با بیان اینکه بسیاری از پرسنل شهرداری در استان هایی همچون تهران از محل خرید سهام ، از طریق کسر از حقوق ، به اندازه نیم درصد از محل سهام ، از سهامداران بانک شهر هستند افزود : بهتر است این مهم در میان کارمندان زحمتکش شهرداری رشت نیز اتفاق بیفتد .

 

پور زرندی ادامه داد : بانک شهر آمادگی دارد سیستم درگاه دریافت و پرداخت پرسنلی که با این بانک همکاری کنند را الکترونیکی کرده و بلیط الکترونیکی حمل و نقل نیز در اختیار آنان قرار دهد .

وی گفت : داشبورد مدیریتی نیز برای این افراد تعریف می شود تا از این طریق و به صورت آنلاین بتوانند از میزان درآمد های خود در مواردی همچون نوسازی و عوارض سلوک آگاهی یابند .

مدیر عامل بانک شهر کشور افزود : شهر الکترونیک اتفاق نمی افتد مگر با واسطه گری یک بانک تخصصی .

شهردار رشت نیز در این‌نشست پیشنهاد کرد : گیشه هایی از بانک شهر در هر ۵ منطقه این شهر اختصاص داده شود .

در پایان این ‌نشست توسط مدیر عامل بانک شهر کشور ، حکم ریاست هیئت عامل بانک شهر استان به مسعود نصرتی اهدا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false