×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رشتوند- محمدهادی همتی مقدم در رشت با اشاره به تعطیلی یک روز در میان کشتارگاه‌های دام استان طی ایام نوروز اظهار کرد: در پنج روز اول عید کشتارگاه‌های گیلان یک روز در میان کشتار می‌کنند اما درعین‌حال کشتارگاه‌های رشت و لنگرود با یکدیگر هماهنگ هستند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی افزود: برای قصابان هیچ محدودیتی ندارد که دام را در کدام‌یک از کشتارگاه‌های استان کشتار کنند.

رئیس اتحادیه صنف گوشت قصابان و ماهی‌فروشان مرکز استان گیلان گفت: هیچ‌گاه شهرستان رشت خالی از عرضه گوشت نبوده و در اوج مصرف نیز هیچ‌گاه عرضه آن دچار مشکل نمی‌شود.

همتی مقدم قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو غیر گوساله را ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گاوی گوساله مخلوط در قصابی‌های رشت ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت ران و راسته کبابی در قصابی‌های رشت کیلویی ۴۲ هزار تومان عرضه می‌شود خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند مخلوط نیز کیلویی ۳۸ هزار تومان عرضه می‌شود که تفاوت چندانی با گوشت گوساله ندارد.

رئیس اتحادیه صنف گوشت قصابان و ماهی‌فروشان مرکز استان گیلان با اشاره به‌شدت بازرسی‌ها در ایام پر تقاضای سال ازجمله عید نوروز بیان کرد: علاوه بر اینکه اتحادیه قصابان بازرسانی را در بازار شب عید و ایام نوروز فعال کرده، بازرسان اتاق اصناف نیز بر بازار عرضه گوشت گاو گوسفند و ماهی نظارت دارند و بازار را کنترل می‌کنند.

همتی مقدم افزود: نظارت‌ها در ایام عید همیشه بیشتر از ایام عادی بوده اما با توجه به شرایط خوب در بازار دام و گوشت، قیمت گوشت در صنف قصابان تقریباً ثابت است و تغییری نمی‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false