×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ورزشکاران گیلانی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور ۱۴ مدال کسب کردند

دانیال خاتمی‌فر رییس هیات بدنسازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در رشته پاورلیفتینگ و در کرمانشاه برگزار شد، ورزشکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب ۱۰ مدال طلا و چهار مدال نقره شدند.
وی افزود: در پایان این رقابتها و در مسابقات بخش پرس سینه ، در وزن ۶۶ کیلوگرم نیما صدیق نواز و در وزن ۱۰۵ کیلوگرم محمد تقوی پور از گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شدند ، ضمن اینکه ایلیا عاشوری در وزن ۱۲۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.
رییس هیات بدنسازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ گیلان ادامه داد: همچنین در رقابتهای پاورلیفتینگ در رده سنی نوجوانان ، آرین غریب‌زاده در وزن ۹۳ کیلوگرم و علی عباس مقدم در وزن ۱۲۰ کیلوگرم از گیلان توانستند به مقام قهرمانی و مدال طلا ست یابند، مهدی باد بدست در وزن ۵۳ کیلوگرم و امیرعلی راد در وزن ۱۰۵ کیلوگرم دیگر ورزشکاران گیلانی مدال نقره کسب کردند.
خاتمی‌فر اضافه کرد: در رقابتهای رده سنی بزرگسالان نیز، سجاد فلاحتکار در وزن ۷۴ کیلوگرم و شهریار پرهیزکار در وزن ۱۲۰ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویختند.
وی بیان کرد: در رقابتهای پاورلیفتینگ رده سنی پیشکسوتان نیز، منوچهر سرافراز در وزن ۵۹ کیلوگرم ، نیما صدیق نواز در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمد تقوی پور در وزن ۱۰۵ کیلوگرم و بابک پرمون در وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم عنوان نخست و مدال طلا را کسب کردند و دوست علی پناهی در وزن ۹۳ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false