×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

۱۵ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در گیلان کشف شد

محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان روز شنبه اظهار داشت: از این ۲ مرکز، با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی ۱۱ دستگاه در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان آستانه اشرفیه و چهار دستگاه در یک واحد مسکونی دیگر در روستای پاچکنار شهرستان رشت بود.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بدون مجوز این قبیل واحدها منجر به ناپایداری شبکه، تشدید خاموشی ناخواسته و آسیب رسانی به لوازم برقی مشترکین و در نتیجه نارضایتی هم استانی ها خواهد شد.
وی یادآور شد : از سال گذشته تا کنون، بیش از ۵ هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شد که بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال به صنعت برق استان خسارت وارد کرده اند.
هنرمند اضافه کرد: در راستای احقاق حقوق حقه مردم، این شرکت اقداماتی از قبیل رصد و پایش لحظه ای بار شبکه های توزیع برق، میزان مصرف برق مشترکین در دوره‌های زمانی مختلف و همچنین بازرسی‌های حضوری کارشناسان این شرکت را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطرنشان کرد: هموطنان نیز می توانند در صورت شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز، اطلاعات مربوطه را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا مراجعه حضوری به واحد حراست شرکت توزیع برق محل سکونت خود اعلام کنند که در این راستا، مشخصات گزارش دهندگان به صورت محرمانه حفظ و به گزارش هایی که منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شود، تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی تعلق می گیرد.
گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است . بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false