×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شلوار جین سامسونگ؛ سوپرایز متفاوت با جیب اختصاصی

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، جیب مخصوص در سمت راست، پایین‌تر از جایگاه همیشگی جیب‌ جین‌ها، بر روی ران قرار گرفته است. اندازه کوچک این جیب آن را برای قرار دادن گوشی تاشو جدید سامسونگ مناسب کرده است. در طراحی جدید جیب‌های دیگر شلوار یا کاملا برداشته شده‌اند و یا بسته شده‌اند.

سامسونگ در رویداد مطبوعاتی این شلوار جدید  گفته است که “چه کسی به جیب‌های بزرگ نیاز دارد و چه کسی تصمیم دارد آنها را به دلیل اینکه فضای زیادی اشغال می‌کنند و شیک به نظر نمی‌رسند و جدیدترین گوشی‎ها درون آنها می‌لغزند، حذفشان کند؟”

هر چند که داشتن یک جیب اختصاصی برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ می‌تواند تا حدی منطقی باشد، اما حذف جیب‌های دیگر به این بهانه شاید ایده جالبی نباشد. دروغ چرا؟ در زمان نوشتن این جملات یاد حذف شارژر از جعبه گوشی‌های هوشمند به بهانه جلوگیری از آلودگی محیط زیست افتادیم و همه چیز به یکباره در ذهنمان به هم ربط پیدا کرد. کسی چه می‌داند شاید حذف جیب‌های دیگر شلوار جین به بهانه شیک نبودن و بزرگ بودن، تکنیکی برای مصرف کمتر پارچه و سود بیشتر شرکت‌ها باشد.

در هر حال، شلوار جین سامسونگ با جیب اختصاصی برای گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت ۱۴۹۹ دلار استرالیا (معادل ۹۶۵ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. البته دلیل اصلی گران بودن این جین همراه بودن یک گوشی زد فلیپ ۳ رایگان با آن است. این گوشی در چهار رنگ کرم، مشکی، سبز و بنفش قابل خریداری خواهد بود. البته از آنجاییکه قیمت زد فلیپ ۳ در وبسایت سامسونگ تقریبا همین رقم است بیشتر به نظر می‌رسد که در ازاء خرید این گوشی از Dr Denim، این برند به شما یک شلوار جین رایگان با جیب اختصاصی برای گوشی هدیه خواهد داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false