×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آتش نشانی رشت هر شب ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده استفاده می کند

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با توجه به شیوع ویروس کرونا در رشت آتش نشانان شهر باران و تیمهای امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی همه روزه با به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود نسبت به عملیات پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی معابر و کوچه های شهر رشت می پردازند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در این باره توضیح داد: تمام تلاشها مبنی بر تهیه افزون بر ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در هر شبانه روز برای اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر است.

وی افزود: ضمن به کارگیری از هشت دستگاه خودروی سنگین عملیاتی، چهار دستگاه خودروی سبک عملیاتی، یک دستگاه خودروی نیمه سنگین عملیاتی، یک دستگاه پیکاب و ۱۴ دستگاه سم پاش دستی و AFT همه روزه نسبت به شارژ مواد ضد عفونی دیگر خودرو هایی که از طریق برخی نهادها و سازمانها برای گندزدایی استفاده می شوند، نیز اقدام می گردد.

مومنی در ادامه با بیان اینکه مثلاً ظرف ۷۲ ساعت گذشته علاوه بر شرکت آتش نشانان در ۲۶ عملیات آتش سوزی، نجات و خدمات ایمنی آنها در عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر شرکت و حضور فعال داشته اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false