×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت : پلیس در ورودی های استان همچنان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری می کنند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا این طرح تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.
سردارعزیزاله ملکی افزود : با همراهی و همکاری مردم شریف ایران اسلامی ، شاهد موفقیت های بسیار خوبی در بحث مبارزه با ویروس کرونا هستیم و از همه شهروندان و هموطنان انتظار داریم این همکاری‌ها تا زمان اعلام رسمی مسئولان حوزه بهداشت و درمان در خصوص ریشه کنی ویروس کرونا ادامه یابد.
وی با اشاره به افزایش تردد خوردوها با پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان از ابتدای روز گذشته اضافه کرد : در صورت اصرار مسافران ، بطور یقین با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه گفت : همچنین در همه شهرستان های استان با رانندگان خودروهای پلاک غیربومی برخورد ، راننده متخلف جریمه و خودروی وی به پارکینگ منتقل خواهد شد.
سردارعزیزاله ملکی با بیان اینکه وضعیت گیلان همچنان در اضطراری قرار دارد از مسافران خواست با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از سفر به استان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا خودداری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false