×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از اجرای پویش فصل‌ گرم کتاب در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان خبر داد.

اسفندیار ضیائی  گفت: پویش«فصل‌گرم کتاب» از نیمه دوم تیرماه در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان گیلان اجرامی‌شود.

وی افزود: شکل گیری و بروز رفتارهای اجتماعی و فرهنگی مناسب در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، مهارت آموزی در سایه اشتراک گذاری تجربه های مهارتی و رفتاری، از اهداف اجرای این پویش است.

ضیائی، غنی سازی اوقاف فراغت در فصل تابستان آینده سازان، معرفی خدمات کانون به مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و ادامه داد: انتخاب شعار«آینده‌را باید ساخت» برای این فعالیت فرآیند محور، گویای نگاه ویژه کانون به تربیت نسلی توان‌مند و آینده‌ساز است .

وی با بیان اینکه طرح پویش فصل گرم کتاب در تمام شهرستان‌های استان گیلان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای پویش فصل گرم کتاب در رشت، تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به عنوان پایگاه ثابت روزهای دوشنبه و پنج بوستان رشت به عنوان پایگاه‌های متغییر روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای مخاطبان هستند.

ضیائی، با اشاره به فعالیت های کتاب محور کانون در پایگاه‌های یاد شده، گفت: برپایی کارگاه های کتاب و بازی، کتاب و تئاتر، کتاب و کاردستی، کتاب و سفال و کتاب و کودکان با نیازهای ویژه از جمله برنامه های مربیان در پایگاه ها است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false