×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گیلان| دشمن از هر ابزاری برای تغییر باور مردم ایران استفاده می‌کند

سرهنگ پاسدار کیا عاشوری امروز در همایش نخبگان رسانه‌ای استان گیلان در بندرانزلی داشت: امروز حجم زیادی از تهاجمات نامتقارن دشمنان جمهوری اسلامی بر روی دوش ماست که در این مسیر اصحاب رسانه می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج خاطرنشان کرد: اگر چه بین ما و استکبار جهانی از لحاظ امکانات و ابزار رسانه‌ای آنان تفاوت‌هایی وجود دارد اما اصحاب رسانه در کشور ما با فعالیت‌های خود و با استفاده از توانایی‌های خود می‌توانند در راستای مقابله با اهداف دشمن تأثیرگذار باشند.

عاشوری با بیان اینکه اصحاب رسانه و بسیج در این جنگ نابرابری که از سوی دشمن ایجاد شده می‌توانند اتفاقات خوبی را برای این نظام و مردم رقم بزنند اظهار داشت: بسیج همواره به دنبال رفاه و همدلی است و ما نمی‌توانیم نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های خوب بی‌تفاوت باشیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دشمنان، آرمان‌های ارزشمند ما را مورد هدف خود قرار داده‌اند خاطرنشان کرد: دشمن از هر ابزار و امکاناتی جهت ایجاد تغییر استفاده می‌کند تا بتواند در این مسیر باورهای مردم ما را که جزء مؤلفه‌های قدرت است تغییر دهد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج به نقش اصحاب رسانه در راستای تقابل با نقشه‌های دشمن نقش اشاره کرد و افزود: امروز رسانه در عرصه جنگ نوین و عرصه گفتگوی تمدن‌ها حرف نخست را می‌زند.

عاشوری با اشاره به اینکه امروز عرصه نبرد از جنگ فیزیکی به سمت جنگ عقاید و باورها تغییر کرده است خاطرنشان کرد: بنابراین اصحاب رسانه باید با انتشار واقعیت‌ها و اخبار درست جلوی امواج ایجاد شده توسط دشمن را بگیرند و به نوعی آب بر آتش نقشه‌های دشمن بریزند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به جنگ روانی ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب اظهار داشت: جنگ روانی که دشمنان انقلاب ایجاد کردند از هر جنگی، خانمان‌سوزتر است.

رمضانعلی طالبی با اشاره به شاخصه‌هایی در راستای نبرد با جنگ روانی دشمن خاطرنشان کرد: تغییر برآورد تعدادی از اشخاص و تفکرات سیاسی که در مسند و جایگاه خود برای منافع ملی تصمیم‌گیری می‌کنند برای دشمن اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای رهبری قاطع و شاخصه ولایت‌فقیه است ابراز داشت: امروز برخی افراد و تفکرات سیاسی در این کشور به این مطلب رسیدند که مذاکره با آمریکایی‌ها هیچ فایده‌ای ندارد و در همان راستا گفتند که آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان به برخی طراحی‌ها و اقدامات دشمن اشاره کرد و گفت: ما باید نیروهای مؤمن و انقلابی را ساماندهی کرده و از ظرفیت، قابلیت تمام نخبگان بسیج در گیلان در راستای تقابل با دشمن به خوبی بهره‌مند شویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false