×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کامنتهای عجیب و تهدید آمیز برخی افراد در صفحه اینستاگرام رضا رسولی عضو شورای شهر رشت پس از واکنش وی به اظهارات جنجالی و تفرقه انگیز نماینده گلابی خور درباره منطقه حیران گیلان.
لازم به ذکر است این عضو شورا چند روز پیش در صفحه شخصی خود نسبت به اظهارات نماینده گلابی خور که حیران گیلان را جزیی از آذرباییجان بزرگ دانسته بود منتشر کرده بود.
تحریریه رشتوند ضمن حمایت از این عضو شورا از جناب آقای استاندار، دکتر نوبخت و نمایندگان استان گیلان خواستار برخورد قاطع با اظهارات این نماینده مجلس را دارد.
چند هزار سال است که ایران همواره همانند یک قالی رنگارنگ و پر نقش و نگار زربافت اقوام گوناگون با آداب و سنن مختلف را در کنار خود جای داده است، همانگونه که یک فرش هر قدر نفیس چنانچه تکه تکه شود بی ارزش خواهد شد، حفظ انسجام و یکپارچگی ایران و اقوام ساکن در آن در کنار یکدیگر، حال که منطقه خاور میانه درگیر جنگهای متعدد است از اهمیت ویژه تری برخوردار است. سالهاست که در همین گیلان گیلک و دیلمی و ترک و آذری و کرد و تالش اعم از شیعه و سنی با دوستی و وفاق کنار یکدیگر بوده اند، فداکاری های گیلکان ، آذری ها، ترکها، کردها، تالشها و…. بر کسی پوشیده نیست، جای بسی تعجب است که یک فرد تحصیل کرده که خود را سرباز امام خامنه ای میداند و وکیل بخشی از ملت در خانه ملت است با سخنان پوپولیستی و تفرقه انگیز خود برای حضور یک دوره دیگر در مجلس اینچنین مطالبی را به زبان می آورد.
رشتوند ضمن احترام به کلیه اقوام و خصوصا آذری های ساکن رشت که اخیرا نیز در راه حفاظت از وطن و دین خود شهیدانی والامقام را تقدیم این خاک کرده اند امیدوار است تخم این اختلافات در نطفه و از سوی آذری ها و ترکهای وطن پرست خفه گردد.

“حفظ وحدت را اصل قرار بدهیم و اگر تکلیف شرعی‌یی هم احساس کردیم، ولی دیدیم عمل به این تکلیف ممکن است مقداری تشنج به وجود آورد و وحدت را از بین ببرد، قطعاً انجام آنچه که تصور میکردیم تکلیف شرعی است، حرام است و حفظ وحدت واجب خواهد بود. بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مورخ ۱۳۶۸/۰۴/۱۲ “

در ادامه بخشهایی از کامنتهای کاربران خطاب به عضو شورای شهر رشت را مشاهده می فرمایید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false