×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی رشت از اولویت های مدیریت شهری است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت دکتر سید امیر حسین علوی اظهار کرد: با توجه به حجم مسافرت های درون شهری در طول روز و ترافیک سنگین حاصل از تردد خودروهای شخصی که اکثرا تک سرنشین نیز هستند باید فرهنگ سازی مناسب در راستای استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شود.

وی افزود: ایجاد این فرهنگ و رسیدن به این هدف در کنار مدیریت ترافیک تاثیر قابل توجهی بر محیط زیست کلانشهری همچون رشت خواهد داشت.

دکتر علوی بیان کرد: به دلایلی از جمله فقدان اعتبار کافی و …. در ادوار گذشته شورا تحقق این مهم مورد توجه قرار نگرفته بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: با شروع به کار شورای پنجم رشت این مهم در اولویتهای بودجه شهرداری رشت قرار گرفت و با توجه به درخواستهای مکرر شهروندان در رابطه با نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی علی الخصوص اتوبوس های درون شهری که بیشترین کاربری را در این حوزه دارند رسیدگی به این مهم در دستور کار کمیسیون تخصصی حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا نوسازی خودروهای موجود که امکان استفاده آن در صورت تجهیز در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد در دستور کار معاونت حمل و نقل و بار و ترافیک شهرداری رشت قرار گرفته و در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه بیان کرد: شورای پنجم در راستای حفظ شأن شهروندان فهیم و صبور رشت با همه ظرفیت خود در حال برنامه ریزی جهت ارتقای خدمات عمومی مجموعه شهرداری رشت بوده و حوزه حمل و نقل عمومی با اضافه شدن خودروهای بیشتر در مراحل بعدی در اولویت این برنامه ها قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false