×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با تاکید بر تدوین برنامه ی عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری در زمان بارش احتمالی برف، گفت: برای تحقق یک برنامه ی خوب و مناسب همدلی و همکاری نیروها و دست اندرکاران ضروری است به همین دلیل امسال همه ی نیروهای عملیاتی همچون پاکبانان و کارگران فضای سبز در برفروبی همکاری می کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت علیرضا حاجی پور گفت: تاکنون با همکارانمان برای ایجاد وحدت رویه در شرایط بحرانی جلسات بسیاری داشته ایم تا به یک برنامه ی مدون برسیم که همه ی مناطق و سازمانهای شهرداری و  معاونت خدمات شهری با این برنامه ی مدون کار را به پیش می برند.
رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت  گفت: اولویت ما در صورت بارش برف سنگین باز بودن مسیرهای اصلی و مهم شهر است و با برنامه ی تدوین شده امیدواریم با سیاست واحد در هر پنج منطقه عمل شود.
وی گفت: همه باید در راستای هدف جامع تدوین شده حین بارش برف عمل کنند و  در عملیات برفروبی، شن ریزی و نمک پاشی کمک نمایند.
حاجی پور در پایان اظهار امیدواری کرد: با برنامه ی تدوین شده و آمادگی مدیران و نیروها و به کارگیری امکانات لازم بحران احتمالی پیش رو به خوبی مدیریت شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false