×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رشتوند  به نقل ازخزر: لابی فوتبال امروز تلاش کرد تا نتیجه نظرسنجی خزرآنلاین را با نظرات جعلی به نفع خود تغییر دهد. گویا برخی به جعل عادت کرده اند و استعفای اجباری شان به علت جعل هم برایشان درس عبرتی نشده است.
به گزارش خزر، دو روز پیش بود که خبری مبنی بر جدایی حسین کعبی از سپیدرود در برخی رسانه ها و کانال های تلگرامی منتشر شد. خبری که به راحتی می شد احتمال ارتباط بین انتشار گسترده آن را با نفوذ لابی فوتبال در شورای شهر رشت حدس زد و این سوال را طرح کرد که آیا این کناره گیری حربه ای برای فشار بر شورانشینان است؟ گویا برخی در برنامه ریزی های شبانه در حالی که غرق در خود زرنگ پنداری اند، هیچ توجهی به شعور مخاطبان ندارند!
در هر حال اگر با لبخند از کنار این موضوع بگذریم، اول باید به یک سوال اساسی پاسخ داد. چرا شهرداری رشت؟! چرا شهرداری رشت باید همواره به عنوان اولین هدف کمک به تیم های ورزشی قلمداد شود؟ مگر در این شهر و استان تنها شهرداری رشت است که می بایست به حمایت از تیم های ورزشی بپردازد؟
شهرداری رشت بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد. حقوق پرسنل با تاخیر چند ماهه پرداخت می گردد. حق بیمه های آنان پرداخت نشده و یا با تاخیر پرداخت می گردد. عملیات عمرانی در شهر رشت به علت این بدهی های کمرشکن به کندی صورت می گیرد. حالا چرا سازمانی که خود به شدت زیر بار قرض است و هر از چندگاهی خبر مسدود شدن حسابش به علت همین بدهی ها در رسانه ها منتشر می شود می بایست بجای پرداخت حقوق به موقع پرسنل خود، ۲میلیارد تومان به دو تیم خصوصی بپردازد؟ واقعا تامین معیشت پرسنل شهرداری و حل بخش کوچکی از مشکلات آنان مهمتر است یا کمک به دو باشگاه خصوصی که به راحتی می توانند از سایر نهادها مبالغی را تحت عنوان کمک دریافت کنند؟
تلاش برای تغییر در نظرسنجی خزرآنلاین؛ دست و پا زدن لابی فوتبال برای حیف و میل بیت المال!
نزدیک به یک هفته است که خزرآنلاین در نظرسنجی خود از کاربرانش خواسته است تا بین کمک به سپیدرود و یا پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری یکی را به عنوان اولویت بالاتر برگزینند. ظهر امروز اما تلاش هایی برای تغییر و معکوس نمودن نتیجه این نظرسنجی صورت گرفت به نحوی که فرد یا افرادی با آی پی ذخیره شده سعی نمودند تا با رای دادن به گزینه “کمک شهرداری به سپیدرود” نتیجه این نظرسنجی را دستخوش تغییر نمایند و چنین وانمود کنند که از نظر اکثریت مردم اولویت شهرداری می بایست کمک به سپیدرود باشد نه پرداخت مطالبات کارمندان!
جالب آنکه دقیقا لحظاتی پس از این موضوع یک سایت با عکسبرداری از این نظرسنجی تغییر یافته، خبری را در خروجی خود منتشر میکند که کمک به سپیدرود از نظر مردم نسبت به پرداخت معوقه حقوق کارمندان شهرداری اولویت بیشتری دارد!
خزرآنلاین فریب افکارعمومی را به بهانه تامین منافع شخصی از طریق نظرات جعلی بر نمی تابد. گویا برخی به جعل عادت کرده اند و استعفای اجباری شان به علت جعل (که اسنادش موجود می باشد) هم برایشان درس عبرتی نشده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false