×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تشدید نظارت‌ها بر تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های رشت

حمیدرضا امام پناهی، فرماندار رشت بر همراهی و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای ارائه بهترین خدمات در کیفیت و کمیت نان تحویلی به مردم تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت استمرار و تشدید بازرسی و نظارت دستگاه‌های متولی بر مراحل تهیه نان، از تامین آرد تا پخت با کیفیت و ارائه به مردم، اظهار کرد: با استخراج تراکنش واحدهای خبازی از سامانه نانینو و احصاء تعطیلی غیرمجاز واحدهای نانوایی، با هرگونه تعطیلی خودسرانه خارج از برنامه نانوایی‌ها و همچنین سوء استفاده از فرصت ایام تعطیلات رسمی و تقویمی، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
امام پناهی با بیان این مطلب که برخورد با واحدهای دارای سابقه تکرار چند باره تخلفات سختگیرانه‌تر خواهد بود؛ خواستار استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها از جمله بسیج اصناف برای تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای نانوایی شد.
وی افزود: رعایت موارد توصیه شده قانونی، از جمله نصب بنر مشخصات واحدهای صنف خبازی که شامل مواردی مانند نام متصدی واحد، مقدار سهمیه، نوع پخت و روزهای مجاز تعطیل میباشد؛ در محل مناسب و قابل رویت الزامی بوده و ضروری است تا واحدهای فاقد بنرهای اطلاع‌رسانی مشخصات، هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false