×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اعلام نرخ سرویس مدارس گیلان

محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه پس از مدتی بلاتکلیفی، وضعیت سرویس مدارس روشن شده است، اظهار کرد: با مصوبه شورای شهر و با ابلاغ فرمانداری یکی دو روزی است که نرخ سرویس مدارس مشخص شده است.
وی با تاکید بر اینکه لیست قیمت سرویس‌های مدارس تهیه شده است، عنوان کرد: این لیست مصوب، در اختیار اولیا دانش‌آموزان قرار دارد و مدارس و مدیران، پاسخگوی اعتراض خانواده‌ها روی نرخ سرویس‌ها هستند.
فائزی ابراز کرد: نرخ سرویس مدارس تا سه کیلومتر رفت اگر با سواری، ون و تاکسی و خطی مجاز باشد با ظرفیت مجاز ۳۸۲ هزار تومان تعیین شده و اگر خودرو مینی بوس باشد، نرخ آن ۲۱۰ هزار تومان خواهد بود.
وی اضافه کرد: اگر برخی مدارس در روزهای پنج‌شنبه، فوق برنامه برای دانش‌آموزان داشته باشند، نرخ تاکسی سرویس ۴۳۴ هزار تومان و مینی‌بوس ۲۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.
این مسئول برای مسافت پنج کیلومتر هم ۴۱۹ هزار تومان برای تاکسی و ۲۳۱ هزار تومان در نظر گرفته شده که در همین مسافت نرخ با لحاظ کلاس‌های فوق برنامه پنج شنبه به ترتیب ۴۷۷ هزار تومان و ۲۶۳ هزار تومان خواهد بود.
فائزی ادامه داد: در مسافت ۶ کیلومتر هم برای سرویس‌های مدارس تاکسی ۴۶۲ هزار تومان و برای مینی‌بوس ۲۵۵ هزار تومان مصوب شده که این نرخ هم با احتساب روزهای پنج شنبه به ترتیب ۵۲۵ هزار تومان و ۲۹۰ هزار تومان است.
وی با بیان اینکه برای مسیرهای شرایط خاص تا ۲۵ درصد افزایش نرخ سرویس مدارس وجود دارد، خاطرنشان کرد: نرخ‌هایی که علی الحساب و قبل از تعیین قانونی از اولیا دانش‌آموزان بابت سرویس مدارس گرفته می‌شد، بیشتر از این بود که تلاش کردیم، نسبت به قانون‌مند کردن آن اقدام کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false