×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پیام شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن روز نهم دی ماه دکتر ناصر حاج محمدی به مناسبت فرا رسیدن “روز بصیرت” پیامی صادر کرد.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی به مناسبت فرا رسیدن “روز بصیرت” پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی، سراسر از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی در صحنه های مختلف گواهی می دهد.

اندکی پس از حماسه خونین پیروزی انقلاب اسلامی، دوران ایثارگری های دفاع مقدس و همچنین اقدام غرورآفرین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رقم خورد و سپس مقاومت جانانه مردم در دوران تحریم ها و پیشرفت های هسته ای و علمی کشور که همه و همه نمونه هایی از این حضور آگاهانه است.

در این مسیر کم نبوده اند روزهایی که این مردم هوشیار با حضور خود، عرصه را بر دشمنان و فتنه گران تنگ کرده و شکوفایی و عظمت کشور را هموار نمودند.

روز نهم دی ماه که به “روز بصیرت” نامگذاری شده یکی از این روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی و روز بیعت مجدد ملت با رهبری است، که دشمنان این انقلاب را بار دیگر ناکام و ناامید کرد.

اینک در سالگرد این روز بزرگ به میدان می آییم تا بار دیگر پیوند محکم خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبری معظم به نمایش بگذاریم و بر ماندگاری این حرکت تاریخی بیافزاییم.

به سهم خود فرا رسیدن روز نهم دی ماه روز عظمت اسلام و مسلمین و روز بیعت با رهبری را گرامی داشته و امیدوارم همواره در سایه رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین این کشور پرافتخار، سربلند و موفق همه سختی ها را پشت سر گذاشته و پرچم پرافتخار اسلام ناب محمدی که در این سرزمین برافراشته شده است، را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله(عج) بسپارد.

                                                                           ناصر حاج محمدی

                                                                           شهردار رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false