×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان:

مصرف آب در گیلان کمتر از میانگین کشوری است

 مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گفت: با وجود پرباران بودن استان، میزان مصرف سرانه آب در گیلان از میانگین کشوری کمتر است.

محسن حسینی در نشست خبری شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان که امروز در سالن اجتماعات تصفیه خانه بزرگ گیلان برگزار شد، گفت: ۱۱ دی ماه روز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب شهری است و تصویب این قانون یکی از مترقی‌ترین قوانین کشور بوده است زیرا منجر به ارائه خدمات بیشتر و موثر به شهروندان شده است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید بیش از چهار درصد به جمعیت تحت پوشش این شرکت افزوده شده است و برنامه داریم تا سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۹۹ درصد شهروندان تحت پوشش این شرکت قرار بگیرند.

حسینی، تصفیه‌خانه بزرگ گیلان را یکی از بزرگترین طرح‌های سرمایه‌گذاری شده در کشور دانست و ادامه داد: در گیلان آبی که به شهروندان عرضه می‌شود کاملا استاندارد و باکیفیت است و نیازی به تصفیه مجدد آن نیست.

مدیر آبفای گیلان با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر ۲۲۷ میلیارد تومان پروژه در حوزه این شرکت در استان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: رشد و بالندگی خوبی که در این شرکت وجود دارد منجر به افزایش خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

وی افزود: گیلان علیرغم اینکه از استان های پرآب کشور است اما خوشبختانه در مصرف سرانه آب از میانگین کشوری پایین‌تر است.

حسینی تصریح کرد: برای مصرف صحیح‌تر آب در استان اقداماتی از جمله ارائه شیرهای آب رایگان استاندارد که منجر به کاهش جلوگیری از پرتی آب می‌شوند در برخی از مدارس و مکان هایی نظیر سرای معلولین و سالمندان در حال عرضه است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ شهر از ۵۲ شهر گیلان تحت پوشش شرکت آبفا هستند، افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه‌روزی همکاران تابستان گذشته را بدون مشکل گذراندیم.

مدیرآبفای گیلان گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد جمعیت شهری تحت پوشش این شرکت هستند و مصرف سرانه هر شهروند گیلانی به طور میانگین ۱۹۳ لیتر در شبانه‌روز است.

وی در خصوص برنامه‌ریزی برای تحت پوشش دادن فاضلاب شهرهای گیلان افزود: هدفگذاری این شرکت آن است که تا سال ۱۴۰۰ افراد تحت پوشش این شرکت به بیش از ۷۲ درصد برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false