×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

برگزاری راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان در ۵۳ نقطه گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۳ نقطه از استان خبر داد و گفت: زمینه‌سازی برای برگزاری ۲۰۰ برنامه در سراسر استان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۳ نقطه از استان خبر داد و اظهار کرد: راهپیمایی در شهر رشت راس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ۱۳ آبان‌ماه از مسیرهای چهارگانه به سوی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) آغاز می‌شود.

وی سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و میدان شهدای ذهاب را مسیر شماره یک دانست و افزود: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان ‌امام خمینی(ره) و میدان شهدای‌ ذهاب، میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی و میدان شهدای ذهاب و بقعه متبرکه دانای علی، خیابان طالقانی، میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(سبزمیدان) و میدان شهدای ذهاب سه مسیر دیگر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از حضور یک سخنران انقلابی برای مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مرکز استان استفاده خواهیم کرد، گفت: مراسم روز ۱۳ آبان در رشت ساعت ۱۰:۱۵ در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اشجری شعار روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالجاری را «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» اعلام کرد و یادآور شد: برای بزرگداشت این روز بزرگ قطعا به برگزاری راهپیمایی بسنده نشده و زمینه‌سازی برای برگزاری ۲۰۰ برنامه در سراسر استان فراهم شده است.

وی از عموم مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان حماسه‌ای دیگر از جنس حضور و غیرت بیافرینند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی ایران بیفزایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false