×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تاکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم شفاف سازی دارایی های مسئولان

 

دارایی های مسولان باید برای همگان به خوبی شفاف سازی شود.

تاکید نماینده ولی فیقه در گیلان بر لزوم شفاف سازی دارایی های مسئولان
نماینده ولی فقیه در گیلان ، درخطبه های نمازجمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر گفت : با شفاف سازی مالی مسولان که سالهاست در مجلس شورای اسلامی به  تصویب رسید و امروز رئیس قوه قضائیه پیگیر آن است می توان از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب ها به ویژه اختلاس جلوگیری کرد و موجب افزایش اعتماد مردم به مسولان / مبارزه با شبه افکنی و راستی آزمایی  می شود .
آیت ا.. فلاحتی با بیان اینکه  متاسفانه عده ای از مسولان  از موقعیت شان  به نفع  خود و فرزندان و وابستگان شان  سوء استفاده کرده ، بردند و خوردند و از این ملت چاپیده اند  افزود: چرا باید مدیری داشته باشیم که  ۱۵ خانه دارد و قیمت بعضی از این خانه ها به ۲ میلیارد تومان هم برسد.
خظیب جمعه رشت همچنین درخصوص حذف یارانه ها گفت: با حذف یارانه افراد متمکن / باید به  یارانه اقشار ضعیف و کم درآمد  جامعه افزوده شود.
وی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانکاه پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهمَا السلام بر ضرورت پیروی از زندگی ائمه اطهار علیهم السلام  تاکید کرد و گفت: مردم آن دوران از وجود پربرکت آن بزرگواران  به خوبی بهره نبردند و به دلیل نداشتن قدرت تجزیه و تحلیل و بی بصیرتی در دوران امام حسن مجتبی علیه السلام، معاویه توانست با پول برخی از شیعیان را نیز تطمیع کرده و به سوی خود بکشاند.
نماینده ولی فقیه درگیلان در ادامه به ضرورت اهمیت موعظه در آموزه های  دینی  اشاره کرد و افزود : فرد موعظه کننده در ابتدا باید انسانی دلسوز ، متعهد و با ایمان باشد  و سپس برای اثرگذاری  بیشتر  با گفتاری نرم و ملین  به موعظه بپردازد .
آیت ا.. فلاحتی در ادامه  به ۴ آبان روز وقف این میراث ماندگار و ترویج فرهنگ وقف و همچنین روز اعتراض و افشاگری امام خمینی  رحمه ا.. علیه برای پذیرش کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ هجری شمسی اشاره کرد و گفت : با افشاگری داهیانه امام راحل در مدرسه فیضیه قم و بصیرت مردم، کاپیتولاسیون لغو شد. .
وی همچنین ۸ آبان روز نوجوان و روز بسیج  دانش آموزی را به دانش آموزان تبریک گفت و از مردم و مسولان عراق برای پذیرایی از زائران امام حسین علیه السلام به ویژه زائران ایرانی قدردانی کرد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false