×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آغاز ثبت نام گسترده تلفن‌های ثابت سازمانی ویژه استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک

طرح واگذاری تلفن ثابت سازمانی به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک با هدف کاهش هزینه‌ها (تا ۷۰%) و افزایش چابکی این سازمان‌ها بدون محدودیت مراکز مخابراتی توسط شرکت رسپینا آغاز شد.
متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت نکسفون مراجعه کنند.
نکسفون اولین تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر در ایران است و این امکان را برای کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ‌ها فراهم می‌آورد تا بدون نیاز به تجهیزات خاص(سرور) و با کمترین هزینه در هر زمان و هر نقطه از کشور به تلفن ثابت سازمانی دسترسی داشته باشند.
از جمله امکانات نکسفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
صرفه‌جویی در هزینه: صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای شرکت‌های نوپا بسیار حائز اهمیت است. بهره‌گیری از تلفن‌ سازمانی نکسفون باعث کاهش ۵۰ تا ۷۰ درصدی هزینه‌های تماس یک کسب‌وکار می‌شود. همچنین تمام شعب و دفاتر مختلف یک سازمان می‌توانند به‌صورت رایگان با یکدیگر در ارتباط باشند، به عبارتی هزینه‌ی تماس درون شبکه نکسفون رایگان است.
دسترسی همیشگی و عدم نیاز به تجهیزات: از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های نکسفون می‌توان به دسترسی گسترده و عدم نیاز به تجهیزات پیچیده اشاره کرد. به طوری که افراد می‌توانند با هر وسیله ارتباطی (تلفن، اپلیکشن و پنل تحت وب)، در هر زمان و هر نقطه از کشور به تلفن ثابت سازمانی دسترسی داشته باشند.
مقیاس‌پذیری: در صورت رشد کسب‌وکار، واضح است که باید مرکز تلفن سازمان نیز رشد کند. در سیستم تلفن نکسفون تمامی تنظیمات مانند اضافه یا کم کردن تعداد داخلی‌ها و پیکربندی‌ها با استفاده از پنل مدیریت قابل انجام است و نیاز به اعمال تغییرات در زیرساخت نیست.
پشتیبانی ۲۴ ساعته: و در نهایت پشتیبانی ۲۴ ساعته نکسفون موجب شده تا نیازها و نگرانی‌های مشترکین در سریع‌ترین زمان پاسخ داده شود و مشترکین بتوانند حتی پس از ساعات کاری و در روزهای تعطیل هفته نیز مشکلات خود را برطرف کنند.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت نکسفون مراجعه نموده و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false