×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در تابستان امسال با استقرار ۲۷ پایگاه ستاد اسکان، ۱۶۵ مدرسه با ظرفیت هزار و ۳۵۳ کلاس شامل۹۰ کلاس ویژه، همچنین ۸۴۵ کلاس درس در گروه الف و ۴۱۸ کلاس درس در گروه ب مهیای خدمت رسانی به مسافران فرهنگی هستند.

نادر جهان آرای در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز شروع به کار ستاد اسکان مسافران تابستانی از ۲۸ خرداد ماه امسال، اظهار کرد: در تابستان امسال با استقرار ۲۷ پایگاه ستاد اسکان، ۱۶۵ مدرسه با ظرفیت هزار و ۳۵۳ کلاس شامل۹۰ کلاس ویژه، همچنین ۸۴۵ کلاس درس در گروه الف و ۴۱۸ کلاس درس در گروه ب مهیای خدمت رسانی به مسافران فرهنگی هستند.

وی افزود: همچنین ۱۱مرکز رفاهی دارای ۱۴۸ سوئیت با ظرفیت ۵۲۳ تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای رضوانشهر، فومن و انزلی با ظرفیت ۵۲۳ تخت میزبان مسافران فرهنگی هستند.

جهان آرای بیان کرد: در ۴ روز اول آغاز تعطیلات تابستانی ۷۷۱ خانوار فرهنگی به تعداد ۲ هزار و ۷۷۴ نفر در مراکز رفاهی فرهنگیان اسکان یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آمادگی استان در میزبانی از فرهنگیان کشور گفت: معرفی پایگاه ها و مراکز رفاهی استان به استان های کشور، صدور شیوه نامه اسکان به کلیه مناطق، تهیه و تکثیر نقشه، تراکت و نصب بنر در مبادی ورودی شهرهای استان، تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به منظور بازدید از پایگاه های مجری طرح ستاد اسکان و بیمه حوادث مسافران فرهنگی بخشی از اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش استان گیلان در استقبال از مهمانان تابستانی است.

جهان آرای در مورد نحوه ثبت نام مدارس زیر پوشش ستاد اسکان افزود: متقاضیان استفاده از مدارس ستاد اسکان می توانند تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری با مراجعه به نشانی www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل سفر خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ در تابستان سال گذشته تعداد ۶۲ هزار و ۳۴۲ خانوار معادل ۲۲۴ هزار و ۴۳۲  نفر از مراکز زیرپوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false