×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شورای نظارت بر صدا و سیما روز دوشنبه با حضور نمایندگان قوای سه‌گانه و معاونان سیما و منابع مالی سازمان صداوسیما به بررسی برخی برنامه‌های صداوسیما از جمله برنامه ۹۰ پرداخت که مصوبات آن مهر تاییدی برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

بعد از تعطیلی برنامه ۹۰ در هفته پایانی سال ۱۳۹۷ که ذهن‌ها را بیشتر متوجه عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه کرده بود گمان می‌رفت این برنامه با مجری دیگری غیر از عادل به کار خود در فصل جدید ادامه دهد اما با ۴ بندی که امروز در جلسه شماره ۴۶۰ شورای نظارت بر صدا و سیما تصویب شد مشخص گردید برنامه ۹۰ بدون عادل هم دیگر روی آنتن سیما نخواهد رفت. در بند دوم تصمیم این جلسه، دلیل تعطیلی برنامه پرمخاطب ۹۰ عنوان شده است. بند سوم تصمیم جلسه امروز شورای نظارت بر صدا و سیما اشاره‌ای به جایگاه و حفظ سرمایه‌ای چون عادل فردوسی‌پور دارد اما در ادامه تاکید می‌کند که سازمان صداوسیما باید زمینه حضور عادل‌های جوان را فراهم کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ۴ تصمیم مهم جلسه شماره ۴۶۰ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱- تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه‌های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.
۲- شایسته است در مورد برنامه‌های پرمخاطب رعایت اصول و ضوابط اطلاع رسانی مناسب و فرآیند اقناع افکار عمومی صورت گیرد.
۳- شایسته است سازمان صداوسیما ضمن مدیریت صحیح سرمایه‌های انسانی خود و استفاده مطلوب از تهیه‌کنندگان و مجریان باسابقه، زمینه حضور استعدادهای نو و جوان را هم فراهم آورد.
۴- در تهیه و تولید برنامه‌های مشارکتی باارزش افزوده شایسته است سازمان صداوسیما سعی کند در جذب منابع مالی برای برنامه‌های خود بر دو اصل شفافیت و پایدار بودن تأکید بیشتری داشته باشد و متناسب با درآمدهای واقعی نسبت به تولید برنامه‌های مختلف تعهد ایجاد کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false