×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در پی داغ شدن بحث برگزاری یک نشست و با بالاگرفتن انتقادات چهره های علمی و اعضای شورا مبنی بر عدم توانایی شهرداری در تحمل هزینه سنگین برگزاری این نشست آنهم در این شرایط بد اقتصادی و ناکارامد بودن این نشست برای شهروندان و شهر، خبرهایی از برگزاری جلسه میان سه تن از مدیران شهرداری ( بخوانید افراد تحمیل شده به شهرداری )  جهت تهیه ۴ میلیارد تومان از بودجه مورد نیاز خانم جانباز جهت برگزاری نشست، به گوش میرسد.
در این جلسه که توسط یکی از مدیران پرحاشیه یک سازمان و دو مدیر برخوردار از حواشی ( خانم جانباز و آقای اشغالگر پست )  برگزار شده، راهکار مالی ارائه شده جانمایی بیلبوردهایی جهت اجاره به یک شرکت با دریافت مبلغ حدودی ۴ میلیارد تومان برای ۳ سال !! است و هم اکنون با فشار س.م کارشناسان مورد نظر وی در حال جانمایی فوری این بیلبوردها و عقد قرارداد تا پیش از تعیین شهردار رشت  هستند.
لازم به ذکر است با وضعیت فعلی بیلبوردها در رشت و زشتی بصری ایجاد شده همچنین گله شرکتهای اجاره دهنده از کم بودن درخواست اجاره ، باید از س.م پرسید ، شما چه نفعی در عقد این قرارداد و برگزاری این نشست برای خود دیده اید که اینگونه خود را به آب و آتش می زنید.
آیا کار تراشیدن برای آقای ط.ح ( که هم از هم اکنون سودای ورود به شورای شهر را دارد ) در قالب انجام امور پیمانکاری سازمان متبوع آنهم در شرایطی که این شخص بعنوان مشاور سازمان برخوردار از حقوق شده کم رانتی است که حالا در نقش ناجی این رفیق کهن خود درآمده اید.
طی روزهای آینده اخبار بیشتری را در این خصوص به اطلاع رشتوندان عزیز خواهیم رساند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false