×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رقابت‌های کاراته قهرمانی نونهالان پسر کشور عصر روز جمعه با شرکت ۴۴۱ کاراته کا به پایان رسید و تیم گیلان با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره به مقام نائب قهرمانی دست‌یافت.

در بخش کاتای انفرادی امیر حسن معین‌الدینی  و امیرمحمد عامری هر دو از کرمان به ترتیب به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی دست‌یافتند، آکام خندانی از کردستان و متین محمدی یکتا از قم به مقام سوم مشترکی دست‌یافت‌اند؛ در این بخش ۵۹ کاتارو شرکت داشتند.

در بخش کومیته این رقابت‌ها که در هفت وزن برگزار شد، مازیار حبیب پور کار سیدان کاراته کای گیلانی در وزن منفی ۴۲ کیلوگرم به مدال نقره دست‌یافت؛ در این وزن ۱۸۴ کاراته کا شرکت داشتند و مرتضی ملکی از مرکزی گردن‌آویز طلا را از آن خود کرد.

سید مبین سادات صدیقی دیگر کاراته کای نونهال گیلانی بود که موفق به کسب مدال برای تیم گیلان شد، وی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم بااقتدار و با شکست تمامی رقیبان به مدال طلا دست‌یافت؛ در این وزن ۵۸ کاراته کا شرکت داشتند و علیرضا حیدریان از قزوین به مدال نقره دست‌یافت.

در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم مهدی محمدی از قم، در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم امیر برزویی از کرمانشاه، در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم محمدمهدی پارسا از لرستان، در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نیما خادمی نیا از مازندران و در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم علی توکلی از تهران موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کاراته قهرمانی نونهالان پسر کشور در دو بخش کاتا انفرادی و کومیته به میزبانی سالن ورزشی طالقانی شهرری به مدت دو روز برگزار شد و تیم گیلان به‌طور مشترک با تیم کرمان به مقام نائب قهرمانی و تیم تهران با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز به مقام قهرمانی دست‌یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false