×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

حمایت شورای شهر از طرح های خلاقانه
رئیس شورا در جمع دانشجویان کارآفرین تاکید کرد:
حمایت شورای شهر از طرح های خلاقانه
رشتوند به نقل از  گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی کلانشهر رشت، پیش از ظهر امروز، اعضای انجمن کار آفرینی یکی از سازمان های مردم نهاد دانشجویی، با رئیس شورای شهر رشت دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار با هدف جلب حمایت های مدیریت شهری از این سمن بود.
دبیر این انجمن درباره فعالیت های این انجمن کارآفرینی در حوزه اجتماعی توضیحاتی ارایه داد وگفت: این سمن زیر نظر سازمان ورزش و جوانان فعالیت می کند و تلاش دارد در حوزه گردشگری، برنامه های کارآفرینی همراه با توجیه اقتصادی ارایه دهد
طرح کافه کتاب گردشگری، طرح مشخصی بود که این سمن از مدیریت شهری خواستار تخصیص یک دستگاه اتوبوس بودند.
برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف، یکی از برنامه های این سمن بود و به عنوان نمونه مطرح شد؛ پرورش زالو، یکی از فعالیت هایی است که این سمن برگزار نموده است.
رئیس شورای شهر رشت، تلاش این جوانان در حوزه کارآفرینی را ستود و تاکید کرد : این نوع تفکر ارزشمند است و به عنوان کار آفرین اجتماعی تلاش می کنید و امیدواریم با رشد این تفکر برای ۱۰سال آتی شاهد شکوفایی و رشد تفکر خلاق در حوزه شهری و بویژه گردشگری باشیم.
امیر حسین علوی افزود: بنده خود مدرس کارآفرینی هستم، و تمایل دارم برای گسترش تفکر نوع آوری تلاش کنم. بنابراین ایده های نو را جذب نموده و مدیریت شهری و شورا از این روند حمایت می کند.
 
وی تصریح کرد: رده سنی شما ذهن پویایی دارد و باید این تفکر خلاق رشد کند. ما در تفکر مکتبی خودمان هم می بینیم پیامبر اسلام اگر چوپان بود، تجارت می کرد و در فرهنگ کار دینی علاوه بر قناعت، بیکار نمی ماند.
علوی ابراز کرد: در مرکز رشد جوان، تیم های مختلف دانشجویی با من همکاری می کنند و علاقه دارم این موسسه در حوزه مرکز رشد جوانان نیز ورود نماید.
رئیس شورا، ضمن استقبال از طرح کافه اتوبوی گردشگری، ایده هایی نیز در توسعه کیفی این طرح ارایه داد و افزود: افق طرح های خود را بلند ببینید تا شکوفاتر شوید.
 
 
 
 
  

ر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false