×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

:

‍  کارگروه رسیدگی به مشکلات رانندگان در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تشکیل شد؛

اولین صورتجلسه کارگروه رسیدگی به مشکلات رانندگان شرکتی به شرح ذیل ابلاغ می گردد:

۱-مقرر گردید شرکت مهر گستر تابناک لیست ماه های بیمه رانندگان شرکتی را که در سال گذشته پرداخت نگردیده تا ۲۴ ساعت آینده به سازمان اعلام نماید تا با برنامه ریزی در خصوص پرداخت آن صورت پذیرد.

۲-مقرر گردید پرینت لیست بیمه یکی از رانندگان اتوبوس از تاریخ شروع بکار از تامین اجتماعی استعلام شود تا در صورتی که کد راننده پایه یک در هر ماه که لحاظ نگردیده،به عنوان راننده پایه یک اصلاح گردد.

۳-مصوب گردید با توجه به عملکرد و اضافه کار راننده ها، پرداختی اضافه کار تا سقف ۱۲۰ ساعت با تشخیص بهره بردار سازمان اعمال گردد.

۴-مصوب گردید مبالغی که برای لباس رانندگان بعنوان مساعده در فیش لحاظ میگردد از فیش حقوق حذف گردد و مبالغ کسر شده از رانندگان با هماهنگی معاون محترم فنی و اجرایی سازمان به همراه نماینده شرکت مهر گستر تابناک هزینه خرید لباس یکدست برای رانندگان گردد.

۵-مقرر گردید که موارد حق شیفت رانندگان توسط مسئول حقوقی بررسی و در جلسه بعدی موارد و مستندات ارائه گردد چنانچه مغایرتی از لحاظ حقوقی نداشته باشد به رانندگان پرداخت گردد.

۶-مقرر گردید شرکت مهر گستر تابناک لیست مطالبات و سنوات رانندگان شرکتی در سال های گذشته را همراه با اسناد آن تا ۲۴ ساعت آینده به سازمان اعلام نماید.

۷-مقرر گردید با توجه به معافیت از مالیات برای حقوق زیر دو میلیون تومان،مبالغ کسر شده از رانندگان در سال گذشته تحت عنوان مالیات که در فیش از آنها کسر گردیده،توسط نماینده شرکت پیمانکار به سازمان ارایه تا برنامه ریزی لازم جهت برگشت مبالغ صورت پذیرد.

۸-مقرر گردید فیش حقوقی رانندگان همزمان با پرداخت حقوق در هر ماه بصورت همزمان توسط شرکت پیمانکار صورت پذیرد.

۹-مقرر گردید رانندگان متخلف که از شهروندان بجای بهای بلیط، پول نقد دریافت میکنن به کمیته تخلفات اداری معرفی شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false