×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری رشت،علیرضا کامران راد سرپرست منطقه دو شهرداری رشت از تغییراتی در تندیس آیت ا… احسانبخش خبر داد .
متاسفانه نصب این تندیس در میدان بسیج (صیقلان) سبب برخی انتقادات نسبت به آن از لحاظ عدم شباهت به آیت ا… احسانبخش شد.
کامران راد با اشاره به اینکه این تنديس سال گذشته ساخته و در ابتدای بلوار آیت ا… احسانبخش نصب شد اظهار داشت: از آنجائیکه انتقاداتی در خصوص تندیس این شهید بزرگوار از سوی خانواده وی و همچنین شهروندان وجود داشت در نظر است اين مجسمه پس از اصلاح و تغييراتي در قالب طرح جدید متناسب با مقام و شان ایشان در همان مكان نصب شود.
در ادامه وي با تاكيد بر اهميت زنده نگه داشتن ياد و خاطره شخصيت هاي بزرگ و تاثيرگذار خاطر نشان كرد: خواسته شهروندان مبني بر ساخت تنديس شايسته مقام آيت ا… شهيد احسانبخش به عنوان الگوي جوانان، از مطالبات به حق شهروندان بوده و ما تلاش داريم اين مهم را به بهترين وجه به انجام برسانيم.
وی با اشاره به محبوبیت و مردمی بودن این عالم بزرگوار افزود: با توجه به ایرادات بصری، تندیس آیت ا… شهید احسانبخش در راستای جلب رضایت شهروندان و خانوداه محترم آن شهید بزرگوار پس از اصلاح در مکان قبلی نصب و رونمایی خواهد شد.وي خاطرنشان كرد، تا زمان اصلاح تنديس و ساخت مجسمه جديد،تمثال اين شهيد بزرگوار در قالب تابلو فلكسي در جايگاه مجسمه نصب شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false