×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی و دانشگاه پیام نور کلانشهر رشت با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در تالار پاسارگاد برگزار شد.

این مراسم با حضور سید امیرحسین علوی رییس شورای اسلامی شهر رشت، مسعود نصرتی شهردار این کلانشهر و جمعی از روسا و اعضای هیئت علمی موسسات آموزش عالی و دانشجویان برگزار شد.

حمایت شهردار رشت از برگزاری مسابقات دانشجویی: این قول را می دهیم برای سال آینده کنار دانشجویان خواهیم بود

مسعود نصرتی شهردار رشت با ابراز خرسندی از حضور در جمع پرانرژی و ارزشمند و ضمن تشکر ازسید امیرحسین علوی برای پیگیری برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه دانشجویی گفت: امیدوارم بتوانیم در مدیریت شهری کار خوبی برای پایداری این برنامه انجام دهیم.

وی افزود: این قول را می دهیم که حوزه مدیریت شهری با علاقمندی که به ورزش دارد در راستای توسعه ورزش همگانی و دانشجویی گام بردارد و برای سال آینده نیز کنار دانشجویان خواهد بود تا در آینده شاهد حضور در سطح ملی و همچنین حضور دانشگاه های بزرگ گیلان باشیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: سعی کردیم برای جوانانمان بستری فراهم کنیم که استعدادهایشان را بهتر نمایش بدهند

سید امیرحسین علوی نیز با اشاره به شور و شوق و استقبال از مسابقات گفت: بینهایت از تک تک دوستانی که زحمت کشیدند سپاسگزارم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت افزود: خوشحال شدم و به شهردار رشت افتخار کردم وقتی که در بدو ورود و قبل از صحبت و بدون هیچ توضیحی در مورد مسابقات گفتند که باید آن را گسترش دهیم و قول دادند با کمک شهرداری رشت، ورزش دانشجویی از رونق بیشتری برخوردار شود.

وی تصریح کرد: استعداد های ویژه شهر رشت، ظرفیت اقدامات بزرگ را دارند و به همین دلیل برای ورود به عرصه های فرهنگی ورزشی و اعتماد سازی محلی، قشر دانشجو که نخبگان اجتماعی هستند می توانند بیش از دیگر قشرها موثر باشند.

علوی افزود: نگاه ما برای رسیدن به شاخصه های توسعه یافتگی توجه به ورزش های همگانی در کنار ورزش قهرمانی است و سعی کردیم برای جوانانمان بستری فراهم کنیم که استعدادهایشان را بهتر نمایش بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت همچنین در ادامه گفت: در یک مسیر چندساله شاهد رشد جوانان این شهر بودم و هستم و خدا را شاکرم که تاثیری در زندگی خود و دیگران گذاشتم و معتقدم این استعدادها در تک تک شما جوانان نهفته است.

 

دبیر اجرایی مسابقات از رشد کمی و کیفی در این دوره خبر داد

احمد غفوری دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی و دانشگاه پیام نور کلانشهر رشت دقایقی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به رشد کمی و کیفی مسابقات گفت: این مسابقات دانشجویی در سال گذشته طی ۵ روز و سال جاری طی دو هفته برگزار شد.

وی در ادامه از رییس شورا بابت حمایت از این مسابقات تشکر کرد.

 

مسئول برگزاری مسابقات: به دنبال تبدیل رشت به قطب مسابقات ورزشی هستیم

بابک صفری مسئول برگزاری این مسابقات نیز در ادامه به برگزاری اولین دوره مسابقات با پیشنهاد رییس شورا پرداخت که با حضور ۹ دانشگاه در ۸ رشته برگزار شد و گفت: دومین دوره نیز با استقبال خوبی همراه شد.

وی افزود : به دنبال میزبانی کشوری با کمک مسئولین هستیم و هدف اصلی که تبدیل رشت به قطب مسابقات ورزشی دانشجویی است را در راستای رونق اقتصادی شهر مبتنی بر صنعت گردشگری دنبال می کنیم.

 

در این مسابقات که در سه بخش آقایان، بانوان و کارکنان برگزار شد نمایندگانی از موسسات آموزش عالی احرار، جهاد دانشگاهی، راهبرد شمال، سردار جنگل، قدر، کادوس رشت، دانشکده فنی شهید دکتر چمران، دکتر معین و پیام نور رشت در رشته های دو و میدانی، تنیس روی میز، دارت، شطرنج، طناب کشی، فوتسال، والیبال و مچ اندازی حضور داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false