×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کار را دست اشخاص خاص نمی‌دهیم، اما زمینه را برای سرمایه‌گذاری هر کسی که به هر میزان و مبلغی تمایل به سرمایه‌گذاری دارد فراهم می کنیم.

،دکتر مصطفی سالاری در نشست کمیته گردشگری استان،اظهار کرد:هدفگذاری ما بدین صورت است که یک مشاور برای استان انتخاب کنیم که تمامی پروژه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان را روی نقشه پیاده کند و نظر مشاوره ای آن مبنای تصمیم‌گیری‌های بعدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد:فرصت‌های سرمایه‌گذاری که از قبل پیش‌بینی شده‌اند توسط سرمایه‌گذار و مشاور پالایش و آماده اجرایی شدن می‌شوند.

استاندار گیلان،با بیان اینکه مشاور همه مطالعات انجام شده در سطح استان را تجمیع و بررسی کرده و اعلام نظر می‌کند، گفت:همه هماهنگی‌ها بین ما و سرمایه‌گذار بایستی از مسیر مشاور به عنوان یک کانال واحد صورت گیرد.

این مقام مسئول،با بیان این مطلب که من کار رانتی نمی کنم، متذکر شد:مدیریت محدوده‌ای که متعلق به مردم است باید عمومی بماند.هر کسی عرضه و انگیزه کار کردن دارد، در چارچوب طرحی که مدیریت کلانش محلی است، کار کند.

سالاری ادامه داد:کار را دست اشخاص خاص نمی‌دهیم، اما زمینه را برای سرمایه‌گذاری هر کسی که به هر میزان و مبلغی تمایل به سرمایه‌گذاری دارد فراهم می کنیم؛البته باید نظارت بر عملکرد آنها به دقت صورت گیرد.

وی یادآور شد:در ارائه خدمات کمک می کنیم اما مالکیت انحصاری به کسی نمی‌دهیم.

استاندار گیلان،با ابراز گله مندی از روند عملکرد سازمان آب منطقه‌ای استان درخصوص برخی از تصمیمات،تصریح کرد:این آخرین اخطار بنده است؛ ادارات و سازمان ها بساط خود را جایی پهن کنند که بتوانند پاسخگوی مطالبه مردم باشند و اگر سازمانی در مکانی مالکیت ندارد،نمی‌تواند آن را اجاره دهد.

وی با اشاره به اهمیت مجتمع‌های خدماتی بین راهی،گفت:محوریت در این اماکن خدمات‌رسانی باشد و شرکت ذی‌صلاح با مشارکت افراد محلی کار را در دست گیرند.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false