×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از اعمال تغییراتی در خط ویژه اتوبوس خبر داد.

سید امیر حسین علوی در گفتگو با حرف تازه در مورد آخرین تصمیمات ترافیکی مدیریت شهری رشت در خصوص خط ویژه گفت: با توجه به اینکه راه اندازی خط ویژه اتوبوس مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است مدیریت شهری رشت در نظر دارد تغییراتی را در این خط ایجاد نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه افزود: از زمان راه اندازی این خط ویژه، در موارد متعددی جان شهروندان به مخاطره افتاده است و خسارات مالی و جانی فراوانی را رقم زده است و شورای اسلامی شهر رشت قطعا نمی تواند در مقابل جان شهروندان بی تفاوت باشد.

علوی با بیان اینکه خط ویژه با قطع ارتباط دو سمت خیابان، آسیب شدیدی به کسب و کار مغازه داران زده است تصریح کرد: به خطر افتادن جان شهروندان، ترافیک محدوده مرکزی شهر، از رونق انداختن بازار و مسائلی از این دست سبب شد تا مدیریت شهری رشت به دنبال تدبیری برای خروج از وضعیت فعلی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه صدای مردم را شنیدیم اظهار داشت: امنیت جان مردم از آبروی همه ما مهمتر است و با توجه به موافقت شورای ترافیک شهرستان رشت، در گام نخست نرده های خط ویژه تا میدان فرهنگ برچیده خواهد شد.

وی افزود : علاوه بر این تغییر، به جهت سهولت دسترسی شهروندان به اتوبوس ها و کاهش آسیب ها خط ویژه به خط کناری خیابان منتقل خواهد شد.

سید امیرحسین علوی در پایان با اشاره به اینکه عوامل بسیاری در راه اندازی خط ویژه نادیده گرفته شده است تصریح کرد: یقینا شورای اسلامی شهر رشت، طبقاتی از جامعه که توان مالی استفاده از شیوه های گران تر حمل و نقل عمومی و نیمه عمومی را ندارند مد نظر دارد و به همین جهت به دنبال افزایش تعداد اتوبوس ها رفته است اما این بدان معنا نیست که در مقابل نواقص موجود در خط ویژه و نارضایتی های به وجود آمده سکوت کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false