×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تعدادی از اجساد جانباختگان هواپیمای آسمان توسط امدادگران پیدا شده است و تلاش برای یافتن بقیه اجساد ادامه دارد. به گزارش رشتوند، مسئول تیم هلال احمر در منطقه گفت: در حال حاضر پیکرها را از لابه‌لای لاشه‌های هواپیما به کاورها و بسکت‌ها انتقال می‌دهیم. کبادی ادامه داد: ریزش برف در اطراف هواپیما دسترسی ما را سخت کرده و فقط قسمتی کوچکی از هواپیما خارج از برف است. در همین رابطه یک کوهنورد محلی که در محل سقوط هواپیما حضور دارد گفت: تعداد پیکرها هنوز مشخص نیست اما بیشتر آنها کشف شده و تعدادی نیز در زیر برف مدفون هستند. مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت: ۳۰ جسد از سوی کوهنوردان در منطقه مشاهده شد و فعلا ۱۵ پیکر قابل شناسایی است.
آغاز عملیات انتقال پیکر جانباختگان از فردا
شایا ذکر است در حال حاضر ۱۵ نفر در محل سقوط هواپیما حضور دارند، که ۱۲ نفر کوهنورد حرفه ای و ۳ نفر نیز ارزیاب هستند. معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه تیم‌های هلال احمر امشب در ارتفاعات اسکان دارند، گفت: در حال حاضر هم تیم‌های هلال احمر و هم تیم‌های محلی به محل حادثه رسیده‌اند و در حال جمع‌آوری اجساد هستند و با توجه به اینکه در ادامه امکان پرواز بالگرد نیست، تیم‌ها در منطقه خود می‌مانند و ما فردا تلاش می‌کنیم که با افزایش تیم‌ها، جنازه‌ها را منتقل کنیم. مدیرعامل هلال‌احمر استان اصفهان گفت :چند گروه از امدادگران به محل اعزام شده‌اند، اما فقط یک گروه ۴ نفره از این افراد دسترسی پیدا کرده است.

ورود ابرهای برف و بارانی به بالای منطقه سقوط هواپیما
عملیات تجسس و انتقال پیکرهای جان‌باختگان هواپیما در حالی انجام می‌شود که ابرهای بارشی بر فراز دنا نمایان شده‌اند و این مساله شرایط انتقال پیکرها را سخت می‌کند.
بر اساس آمار موجود از ۶۶ مسافر پرواز ۳۷۰۴ تهران یاسوج، ۳۵ نفر غیربومی و ۳۱ نفر از بومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false