×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دکتر جواد تن زاده مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در نشستی با علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرھنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، در خصوص اخذ مجوز تاسیس موزه فوتبال گیلان توسط باشگاه سپیدرود رشت مذاکره کرد.

دکتر تن زاده در خصوص این نشست گفت: نیم قرن از تاسیس باشگاه بزرگ سپیدرود رشت می گذرد و متاسفانه دستاوردها ، خاطرات و افتخارات این تیم در هیچ جایی ثبت ، نگهداری و برای عموم به نمایش درنیامده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود ادامه داد : موزه فوتبال برای همه تیمهای مطرح فوتبال جهت معرفی مدالها، لباس و تولیدات مربوطه استفاده می شود که در این راستا راه اندازی چنین مکانی می تواند علاوه بر حفظ جنبه های ارزشمند تاریخی و ارزش گذاری بر پیشکسوتان تیم های با سابقه کشور در جهت کمک مالی به اقتصاد باشگاه سپیدرود نیز موثر واقع شود.

وی افزود : یکی از برنامه های مهم باشگاه، جمع آوری، حفظ و ارائه این میراث ارزشمند است که قطعاً هم برای نسل قدیمی فوتبال جالب توجه خواهد بود و هم برای نسل های آینده ماندگار می باشد.

دکتر تن زاده با بیان اینکه احداث این موزه پیوند بین وضعیت کنونی فوتبال و گذشته آن در گیلان خواهد بود ، گفت: فعالیت های باشگاه در گستره های مختلف در حال پیگیری است و مباحث اقتصادی در کنار باید های فرهنگی و اجتماعی بطور جد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت : برهمین اساس و با همراهی مهندس جعفرزاده نماینده محترم مردم شهرستان رشت در دیداری با معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور توافق اولیه در خصوص تاسیس موزه فوتبال در رشت حاصل گردید.

وی از تمامی علاقمندان و پیشکسوتان سپیدرود و فوتبال گیلان درخواست کرد در هرچه پربار نمودن این حرکت ارزشمند یاری گر باشگاه سپیدرود باشند.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false