×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ندای حق طلبی سر خواهند داد و با ولی فقیه شان تجدید میثاق می کنند.
به گزارش رشتوند به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی رشت سید امیر حسین علوی  با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمامی توطئه هایی که دشمنان قسم خورده بر علیه اش ایجاد کردند در سایه الطاف الهی و رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب و جانشین به حقشان مقام عظمای ولایت با عزت و سربلندی در مسیر خود گام بر می دارد.
وی افزود: سالهاست که مستکبرین شرق و غرب و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سناریوهای شرم آور بر علیه ملت ایران نوشته و به کار میگیرند اما به حول و قوه الهی امروزه کشور عزیزمان  با صلابت و اقتدار قله های  علم و دانش،سیاست و.. را یکی پس از دیگری فتح می کند.
علوی با بیان اینکه دستاوردهای ایران اسلامی غیر قابل انکار است تصریح کرد: تحریم های متعدد و بدون نتیجه دشمنان بر علیه ایران نشانه شکست آنان و مایوس شدن آمریکا و دیگر همدستانش از به زانو درآوردن ایران اسلامی است .
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای انقلاب گفت: امروزه قدرت و جایگاه ایران اسلامی به همگان ثابت شده است و نابودی گروهک ملعون داعش و هم پیمانانش در سوریه و عراق نشان از اقتدار نظامی و ولایت پذیری مطلق ملت شجاع ایران دارد.
وی در خاتمه با تبریک مجدد به واسطه فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با دعوت از آحاد ملت به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خواهند داد و بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و رهبر عظیم الشان تجدید میثاق می کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false