×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا حاجی پور : کارخانه کود آلی به عنوان مکان اضطراری دپوی زباله در شرایط بحرانی در نظر گرفته شد

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت باز نگهداشتن مسیر دفن زباله در سراوان در زمان برف را یکی از مهمترین برنامه های این سازمان اعلام کرد.

علیرضا حاجی پور گفت: جلسه ستاد بحران به ریاست شهردار با حضور همه سازمانها و مناطق برگزارشد و شرح وظایف هریک از دستگاهها کاملا مشخص شده است و بر این اساس ما تمام امکانات و تجهیزات و نیروهای انسانی خود را بین مناطق مختلف شهرداری تقسیم کرده ایم.

وی افزود: بخشی از نیروهای این سازمان را در راستای آزاد سازی مخازن ۶۶۰ لیتری جمع آوری زباله به کار خواهیم گرفت تا با سهولت هرچه بیشتر با خودروهای حمل زباله بتوانیم زباله ها را به محل دفن زباله انتقال دهیم.

حاجی پور تاکید کرد: باز نگهداشتن مسیر دفن زباله در سراوان نیز در زمان برف یکی از مهمترین برنامه های این سازمان خواهد بود که ما تدابیر لازم را در این خصوص را اندیشیده ایم ولی با این وجود کارخانه کود آلی به عنوان مکان اضطراری برای دپوی زباله در شرایط بحران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۶۰۰ نفر از نیروهای رفت و روب در زمان برف وارد عملیات برف روبی می شوند و تا پایان برف برای خدمت رسانی به مردم پای کار خواهند بود.

حاجی پور از مردم فهیم شهر رشت خواست تا زباله های خود را در برف رها نکنند و زباله ها را به سطل زباله هایی که در مسیر اصلی تعبیه شده است و دسترسی خودرو های جمع آوری زباله به آنها مقدور می باشد انتقال دهند تا شاهد کمترین مشکلات در جمع آوری زباله های شهر در شب ها و روزهای برفی باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false