×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رشتوند-عصر دوشنبه ۸۰ درصد سهام سپیدرود رشت به دکتر جواد تن زاده واگذار شد و ۲۰ درصد نیز به کیومرث بیات تعلق گرفت و مقرر شد پروانه باشگاه تا ۴۸ ساعت آینده به نام تن زاده صادر شود. در پی انتشار این خبر تصمیم گرفتیم نگاهی به سوابق مدیریتی جواد تن زاده بیندازیم؛ جوانی متولد رشت که موفقیت های فراوانی را در دوران زندگی خود به دست آورده است.

جواد تن زاده را در رشت بیشتر به واسطه حضور او در جمع کاندیداهای شهرداری رشت در دوران پس از ثابت قدم می شناسند؛ چرا که عمده فعالیت های او به واسطه موقعیت شغلی اش در پایتخت بوده است.

مدارک تحصیلی

جواد تن زاده دارای دو مدرک دکتری مهندسی عمران است؛ یکی در گرایش راه و ترابری و دیگری در گرایش خاک و پی. دکتری راه و ترابری او سال ۸۶ از دانشگاه استکهلم سوئد اخذ شده است و دکتری خاک و پی (ژئو تکنیک) او نیز در سال ۹۲ از دانشگاه علوم و تحقیقات اصفهان. اما این همه جاه طلبی و هدف گذاری این جوان موفق رشتی نیست.

سوابق علمی و آموزشی

تن زاده مبتکر طرح آسفالت های ضد یخ مسلح شده با نانو مواد است که موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع نیز شده است. کسب مدرک فناوری اطلاعات ITIL V3 از موسسه EXIN انگلیس در سال ۲۰۰۹ ، مدرک طراحی و آنالیز روسازی بتنی فرودگاه از موسسه فدرال هوانوردی امریکا FAA در سال ۲۰۱۳ ، تالیف ۴ عنوان کتاب تخصصی در زمینه راه سازی و ایمنی راه و روسازی و حمل و نقل و ترافیک ، ۱۰ عنوان مقاله ISI در زمینه راه و روسازی و ترافیک و مقالات متعدد در کنفرانس های تخصصی تنها بخشی از سوابق علمی و آموزشی او محسوب می شود.

مسئولیت ها

دکتر تن زاده در سال ۸۰ مشاور حمل و نقل و ترافیک رئیس پلیس راهور تهران شد. پس از آن در سال ۸۱ به عنوان مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران قبول مسئولیت کرد. معاون عمران و مسکن بنیاد مستضعفان در سال ۸۲ مسئولیت بعدی او بود. تن زاده در سال ۸۶ بار دیگر در شهرداری تهران و این بار به عنوان معاون برنامه ریزی و مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک مشغول فعالیت شد و پس از آن در همان سازمان در سال ۸۸ رئیس کمیته های تخصصی شبکه معابر حمل و نقل عمومی شد.

کمی بعد تن زاده به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان تهران در سازمان شهرک های صنعتی و صنایع کوچک حضور یافت. معاونت برنامه ریزی و امور تولیدی این شرکت در سال ۸۹ مسئولیت بعدی تن زاده بود.

جوان موفق رشتی که همچنان در مسیر موفقیت گام بر میداشت در ادامه به عنوان مشاور مدیرکل سازمان هواپیمایی و شرکت مادر فرودگاه های کل کشور منصوب شد.

مشاور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی در سال ۹۲ در وزارت راه و شهرسازی و کارشناس ارشد دبیرخانه شورای عالی فنی از سال ۹۵ در سازمان برنامه و بودجه نیز در سوابق درخشان جواد تن زاده دیده می شود.

این تنها بخشی از سوابق مالک جدید سپیدرود است.

فعالیت بنگاه های اقتصادی تن زاده

دکتر تن زاده علاوه بر تمام موفقیت های علمی، مدیریتی و اجرایی در زمینه اقتصادی نیز چهره ای موفق به شمار می رود. یکی از زمینه های فعالیت اقتصادی او در زمینه تولید برق و فروش آن به دولت است که ظاهرا به زودی حدود ۵۰ درصد نیز رشد خواهد داشت. در سوابق او فعالیت های فرهنگی مختلفی نیز به چشم می خورد.

مزیت های حضور همزمان جواد تن زاده و کیومرث بیات در سپیدرود

اولین مزیت حضور همزمان تن زاده و بیات به دوستی پانزده ساله این دو فرد بر می گردد که می تواند منجر به استحکام این همکاری شود.

مزیت دوم را باید در کارنامه شفاف تن زاده به عنوان مالک ۸۰ درصد از سهام سپیدرود دانست که منجر به اطمینان خاطر هواداران از حضور یک مدیر موفق در این تیم خواهد شد.

اما سومین مزیت این اتفاق را باید در فعالیت های اقتصادی تن زاده جستجو کرد که می تواند سر و سامانی به وضعیت نامساعد سپیدرود بدهد؛ آن هم در شرایطی که کیومرث بیات نیز مدیری با دید اقتصادی قوی به شمار می رود. ساخت هتل به طور مشترک یکی از برنامه های مشترک احتمالی این دو فرد خواهد بود.

ضمن آنکه تن زاده هم یک رشتی است و تعصب و علاقه خاصی به تیم ریشه دار و با اصالت شهر رشت دارد.حالا او به عشق تیم شهرخود در کنار کیومرث بیات قرار گرفته است تا سپیدرود خروشان به راه خود ادامه دهد.

ضمنا هواداران فراموش نمی کنند که کیومرث بیات در همین مدت کوتاه حضور خود چقدر تلاش کرد تا از لحاظ مادی، فنی و روحی وضعیت سپیدرود را متحول کند و حالا با حضور جواد تن زاده هواداران امیدوارتر از قبل به استقبال آینده روشن تیمشان خواهند رفت.

حرف تازه نیز ضمن عرض تبریک به جواد تن زاده و کیومرث بیات، برای سپیدرود روزهای پرافتخار و به یاد ماندنی و شادی دل هواداران پرشور گیلانی را آرزومند است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false