×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

امیدرضا روانخواه در کنفرانس خبری پس از بازی سپیدرود رشت در برابر نفت تهران در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، اظهار کرد: این یک بازی شش امتیازی بود و شرایط نفت مانند اولین بازی لیگ بود.

وی با اشاره به اینکه کسب این پیروزی به علت تمایل بازیکنان تیم سپیدرود برای کسب بُرد بود، افزود: اخراج ملکی و سه کارته شدن تهیدست سبب شد که برای بازی های آینده هزینه سنگینی بپردازیم و با کمبود بازیکن مواجه شویم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه در یارگیری ابتدای فصل این تیم هیج نقشی نداشته است، خاطرنشان کرد: با رغم اینکه من بازیکنان این تیم را انتخاب نکرده ام ولی به بازیکنانم ایمان دارم.

وی در ادامه ماندن در لیگ برتر فوتبال را برای تیم سپیدرود کار بزرگی دانست و تصریح کرد: بازیکنان سپیدرود از کیفیت بالایی برخوردار هستند که باید خود را نشان دهند.

روانخواه با تأکید براینکه بازیکنان ایران در یک سطح قرار دارند، افزود: یکی از اولویت های من در مربیگری ساختن بازیکن و معرفی پدیده های جدید به فوتبال است.

 وی با اشاره به قیمت کاذب بازیکن در فوتبال، گفت: ترجیح می دهم به جای خرید بازیکنان ۵۰۰ میلیون تومان آن هزینه برای باشگاه شود.

«آتیلا حجازی» سرمربی تیم نفت تهران که در بازی امروز به دلیل صادر نشدن کارت مربیگری از روی سکوها شاهد بازی شاگردانش بود در کنفرانس خبری بعداز بازی شرکت نکرد.

گفتنی است شایان سیرتی مدیر رسانه ای تیم نفت تهران دراین باره به خبرنگاران گفت: از آقای گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران می خواهیم که خودشان پاسخگو باشند.

 لازم به ذکر است که در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم های سپیدرود رشت و نفت تهران، تیم گیلانی با نتیجه سه بریک بازی را به سود خود تمام کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false