×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رشتوند- به نقل از خبرگزاری فارس ، ولی داداشی امروز در نشست خبری با اشاره به وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی اظهار کرد: بسیاری از نیروهای انسانی دستگاه‌های اجرایی سال‌ها است که به‌صورت قراردادی، شرکتی و یا حق‌الزحمه‌ای در حال انجام‌وظیفه هستند و این‌یک موضوعی است که مورد مطالبه خیلی از کارمندان عزیز کشور ما است و در کشور مطرح می‌باشد.

وی گفت: پرونده این ماجرا در کمیسیون اجتماعی مطرح و به‌تبع آن کمیسیون‌های فرعی هم مانند کمیسیون ‌عمران، انرژی تشکیل‌شده است که سازمان‌های مربوطه و زیرمجموعه در حال رصد آن هستند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم که در مسئله نیروهای شرکتی و قراردادی به یک نتیجه قطعی برسند و در صحن مجلس بیاورند و ما بتوانیم یک کمک ویژه‌ای به این عزیزان انجام دهیم.

داداشی بابیان اینکه ما در برنامه توسعه ششم برای عزیزانی که نیروی شرکتی ادارات بودند مواردی خوبی را دیدیم افزود: یکی از موارد آن این بود که نیروی‌هایی که به صورتی شرکتی در ادارات فعالیت می‌کنند حق‌وحقوق و مزایایی که قرار بگیرند همسان حق‌وحقوق قراردادی‌ها و پیمانی‌ها خواهند بود.

وی بیان کرد: در موردبحث شرکتی‌ها و تبدیل قراردادی‌ها به پیمانی‌ها و پیمانی‌ها به رسمی‌ها موضوعی است که در کمیسیون اجتماعی مطرح‌شده و‌ کمیسیون در حال کار کردن روی این مسئله است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم این طرح به صحن بیاید و نتیجه‌ای خوبی را برای کارمندان عزیز بگیریم و بنده به‌عنوان نماینده مردم حتماً پیگیری خواهم کرد تا هرچقدر زوتر به نتیجه برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false