×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رشتوند–به زودی برنامه های آموزشی ویژه برای پاکیاران در مدارس توسط سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت اجرایی می گردد .

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در تداوم برگزاری کارناوالهای شادی و آموزش در مدارس ابتدایی رشت، برنامه ی مفرح آموزشی روز سه شنبه وچهارشنبه در مدارس دخترانه ی نجات اللهی و قلی پور برگزار شد.

روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت همچنین اعلام کرد: در هفته جاری بیش از ۶۰۰ دانش آموز زیر پوشش طرح آموزشهای زیست محیطی، تفکیک زباله از مبدا و آموزشهای مربوط به پاکیاران قرار گرفتند.

در مدارس یادشده بین دانش آموزان اقلام فرهنگی همچون بروشور و کاتالوگهای آموزشی، دفترهای نقاشی، نوشت افرار و برنامه ی هفتگی توزیع گردید.
روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در ارتباط با برگزاری کارناوالهای شادی و آموزش تاکید کرد: برنامه ی شادیبخش کارناوال شادی و آموزش برای دانش آموزان تداوم خواهد یافت و به زودی برنامه های آموزشی ویژه ای مخصوص پاکیاران در مدارس اجرا و ارائه می شود.
در مدارس یاد شده کارشناسان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت برای دانش آموزان در زمینه ی رعایت اصول زیست محیطی و تفکیک زباله از مبدا سخنرانی کردند.
در این برنامه ها تلاش می شود از طریق اجرای نمایشهای کودکانه و گفت و کو با دانش آموزان ، سطح دانش و آگاهی آنها را برای مشارکت در طرح تفکیک زباله از مبدا افزایش داده و از فعالیتهای موقر این قشر فعال اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان در زمینه ی کاهش زباله ی شهری بهره برده شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false