×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

خبرگزاری رشتوند به نقل از روابط عمومی شورا :رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بودجه ۹۷ شهرداری رشت باید به گونه ای تنظیم و ارائه شود که قابلیت تحقق داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی شورای رشت سید امیر حسین علوی در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت شهادت بابک نوری هریس و علیرضا نظری دو شهید مدافع حرم اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادتهای شهداست.
وی با اشاره به زمان ارائه بودجه شهرداری رشت به صحن شورا تصریح کرد: فرصت چندانی برای ارائه بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت باقی نمانده و امیدوارم شهرداری با بررسی همه جوانب بودجه ای جامع و قابل تحقق ارائه کند.
علوی با اذعان به اینکه در بودجه ۹۷ باتكيه بر توان موجود جهت رفع نيازهاي اصلي شهر ديده شود بیان کرد: متاسفانه در سالهای گذشته بودجه هایی مطرح شد که با حقیقت بسیار فاصله داشت ودر تحقق آن نيز قوي عمل نشد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نوآوری در عرصه مدیریت شهری بیان کرد: یقینا نوآوری در عرصه مدیریت شهری موجب بهبود کمی و کیفی خدمات به شهروندان خواهد شد و شهرداری رشت در این برهه زمانی به این مبحث نیازمند است.
وی در خاتمه بیان کرد: از طرح و ایده های نخبگان و صاحب نظران در حوزه مدیریت شهری به منظور ارتقا و توسعه رشت استقبال خواهیم کرد.

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false