×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رشتنوند به نقل از ایسنا – کارشناس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت:اقدامات جدی برای کنترل بوی متعفن و تکثیرحشرات موذی در لندفیل سراوان در حال انجام است.

دکتر پورعلی در گفت و گو با ایسنا-منطقه گیلان،گفت:با مجموعه اقدامات زیربنایی و اصولی که در طول یکسال گذشته انجام شده وضعیت لندفیل سراوان در نقطه ی مطلوبی قرار دارد و جای نگرانی نیست .

وی با اشاره به اعتراض اهالی منطقه اظهار کرد:اعتراض آنها به حق است اما در حال حاضر تا ساخت نیروگاه زباله سوز رشت شهرداری چاره‌ای ندارد مگر اینکه زباله‌ها را در همین سراوان دفن کند .

پورعلی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آلودگیهای محل دفنگاه دیواره گذاری،گاردریل گذاری و فنس کشی شده تا احشام سرگردان وارد منطقه نشوند و آلودگیها از این طریق انتشار نیابد،گفت: مجموعه‌ی این اقدامات با کار سمپاشی که به طور مداوم صورت می‌گیرد سبب کنترل آلودگیهای این منطقه شده است .

وی خاطر نشان کرد:یکی از موضوعاتی که موجب اعتراضات چند روز اخیر بود مساله ی تکثیر مگسها و افزایش تعداد آنها در منطقه بوده که باید توضیح داد که رانش صورت گرفته و شرایط مساعد جوی سبب افزایش حشرات موذی شده است و اما با سمپاشیهایی که انجام شده این وضعیت کنترل شد .

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false