×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با حضور در صحن شورای اسلامی شهر رشت؛
شهردار رشت لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری را تقدیم شورای شهر کرد
 به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی امروز یکشنبه یکم بهمن ۱۴۰۲ با حضور در صحن شورای اسلامی شهر لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری را تقدیم محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر کرد.
شهردار رشت در جریان تقدیم لایحه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر با عرض ادب و احترام خدمت رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: پیشاپیش میلاد با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) را خدمت همه بزرگواران اعضای شورا تبریک عرض می کنم و امیدوارم همه جزو رهروان صدیق آن امام همام در راستای خدمت به مردم شریف شهر رشت باشیم.
رحیم شوقی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی در مراسم سالگرد پدر گرامی ایشان، افزود: شما بزرگواران زحمت کشیدید و بنده را خجالت زده کردید و امیدوارم بتوانم در شادی های شما جبران کنم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه لایحه بودجه طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله شهرداری تهیه شده است اظهار کرد: طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله، رشت شهر خلاق، تاب آور، پایدار، هوشمند با اقتصاد پویا، مدیریت یکپارچه و شفاف، پاسخگو، مجهز به حمل و نقل پایدار سبز و پاک و چشم نواز با تکیه بر هویت بی بدیل خود، نقطه جذاب برای گردشگران برنامه ریزی شده است.
رحیم شوقی به تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله شهرداری رشت توسط دانشگاه گیلان اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم هر پروژه ای را در بودجه شهرداری لحاظ کنیم باید تمام موضوع ها در راستای سند چشم انداز مبتنی بر شهر هویتمند، گردشگرپذیر، شفاف و پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت با مبلغ ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تهیه شده است، تصریح کرد: بودجه سال آینده ۴۴ درصد نسبت به بودجه سال جاری افزایش و رشد دارد.
شهردار رشت، مبلغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان لایحه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری را سهم ۴۴ درصدی بودجه جاری عنوان کرد و گفت: حدود ۳ هزار میلیارد تومان بالغ بر ۵۶ درصد لایحه پیشنهادی سال آینده مربوط به بودجه عمرانی است.
شوقی با اشاره به اینکه مناطق شهری از حیث درآمدی با ۲ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان حدود ۴۷ درصد بودجه را به خود اختصاص داده اند، بیان کرد: حدود ۲ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان نیز در بودجه شهرداری مرکز و سازمان ها پیش بینی شده است.
وی، بنای اصلی تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت را اجرای پروژه های جاری ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم پروژه های شهری را به همت و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر بدون مشکل جلو ببریم و به نتیجه برسانیم.
شهردار رشت با بیان اینکه جلسه های متعدد کارشناسی با مدیران مناطق، روسای سازمان ها، کارشناسان صاحب نظر برای تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: توان و پتانسیل شهر رشت شاید فراتر از عدد مذکور باشد و به طور قطع می دانم با پشتیبانی اعضای محترم شورا از مدیریت شهری و پیگیری های شبانه روزی شما بزرگواران بودجه محقق شود و حتی بتوانیم فراتر از این بودجه حرکت کنیم.
در ادامه جلسه مذکور، مدیران مناطق شهری رشت نیز گزارشی از عملکرد حوزه عمرانی و خدمات شهری ارائه کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false